Lieve mensen,
Ik zoek mensen die mijn collega’s willen worden in een restaurant op het mooie Griekse eiland Kos.
Ik zoek:
- spontane, gezellige mensen
- mensen die het niet erg vinden hard te werken
- mensen die, net als ik, liever in een mooi restaurant met leuke gasten en een leuke sfeer werken dan als propper in de barstreet
- niet per se mensen met heel erg veel horeca ervaring (natuurlijk is het wel handig als je een dienblad kunt vasthouden): Als je je inzet, willen wij je graag dingen leren!
Het gaat om het restaurant Filarakia. Het ligt in de hoofdstad Kos, aan het meest populaire strand. Overdag verhuren we strandbedjes, waar mensen onder het genot van een gezellig muziekje van het heerlijke weer, een leuke sfeer en bovenal goede bediening kunnen genieten. Het publiek is zeer breed: van 0 tot 90, met in het hoogseizoen natuurlijk heel veel jongeren!
Bovendien is het restaurant ook de gehele dag geopend, en hier kunnen mensen lekker ontbijten, lunchen of gewoon even lekker een drankje doen.
's Avonds is het strand gesloten, maar gaat het restaurant open. We hebben een zeer uitgebreide kaart met voor iedereen wat lekkers (zowel goedkope als iets duurdere gerechten). De sfeer is 's avonds iets chiquer, maar even gezellig.
Ik heb afgelopen drie zomers gewerkt bij Filarakia en dit is zo goed bevallen dat ik komende zomer weer ga. Wat me ervan is bijgebleven is dat het héél hard werken is, maar dat het gewoon zó gezellig is dat je er niks van merkt, haha! Bovendien is het veel leuker dan in de barstreet, waar je dus altijd moet werken als iedereen lekker aan het stappen is, en de kans groot is dat je propper wordt (wat wel leuk klinkt, maar het valt écht tegen). Als je bij een restaurant als Filarakia werkt, kun je na het werk gewoon nog even lekker zelf gaan stappen, en het leukste is om dat met de gasten uit het restaurant te doen!
Zie jij jezelf hier al helemaal aan het werk zijn? Neem dan contact met me op via nieuwsvoorjoep@live.nl
Stuur een foto, je CV en een korte motivatie mee!
Ook voor vragen mag je natuurlijk altijd mailen!
DUS NIET JE VRAGEN HIER POSTEN, MAAR MAILEN ALSJEBLIEFT!