Werken als verzorgende

Hai, goedemorgen,

Bij deze een vraagje, het lijkt ons heel leuk om in Engeland te wonen en te werken. Ik ben gedpl. Bejaardenverzorgende, ik werk als verzorgende in het verpleeg/verzorghinshuis maar ook vaak voor de thuiszorg. Ik had al begrepen dat je jezelf eerst moest laten registreren als een “registered nurse”? En moet je zelf je diploma laten vertalen?

Ik heb een poos in Duitsland gewerkt en daar regelde de werkgever dit.
En is er veel werk in dit vak???

Alvast bedankt voor de reacties!

gr. Lydia.:dag:

Hoi Lydia,

pfff lang leve het internet, door je naam in te tikken kwam ik ook hierop :wink:
Meid heb je toch plannen om naar Engelenad te gaan …wil je al jarennnnnnnnnnn he ;-)) Hopelijk gaat het lukken vinden jullie een mooie plek daar. had je al een paar gemaild op je hotmail maar kreeg de mail steeds terug. Ik hoop gauw wat van je te horen
Hier alles goed met de dogs en de cats :wink:

Groetjes Mia X

hoi hoi,

je hebt verschillende qualificaties in ‘nursing’, het is handig om te kijken wat gelijk staat aan je NL diploma.

ikzelf werk als een ‘carer’ en er is veel vraag naar mensen in de zorg (ik woon in Plymouth).

groetjes,
Asmara

Hai Asmara,

Bedankt voor je reactie. Wat voor opleiding heb jij precies gedaan in de zorg??
Het is me inderdaad nog niet gelukt om hier achter te komen…
Werk jijh in een care home?

gr. Lydia.:dag:

Hoi Lydia,

Is het je gelukt om te verhuizen? Wil net als jij ook gaan werken als verzorgende,
het liefst rondom London. Heb je nog enige tips?

Gr. Puck

Beste mensen,
Ook ik ben op zoek naar mogelijkheden om als Ziekenverzorgster in een verpleeghuis/ Care home in Londen te gaan werken. Ik vind het niet erg als ik “onder niveau” moet werken. Dat doe ik zelfs liever om me wat zekerder te voelen. Dus Medische handelingen voer ik in Engeland liever nog niet uit (injecteren, medicatie, verantwoordelijke diensten draaien etc)