Hallo allemaal,
Mijn naam is Malissa Peters, ik ben 19 jaar(bijna 20) en ik woon vlakbij Nijmegen. Het is altijd al een droom van me geweest om naar het buitenland te gaan, en na mijn studie wil ik die stap gaan zetten.
In de zomer van 2012 ben ik van plan om als Au-pair te gaan werken in Curacao. Ik weet dat mijn oproep nog aan de vroege kant is, maar ik hoop toch al in contact te kunnen komen met een gezinnetje daar. Het liefst Nederlands. Omdat mijn Engels niet echt optimaal is. De basis kan ik wel.
Afgelopen maand ben ik afgestudeerd op SPW3. En ben hier erg trots op! Naar het buitenland gaan lijkt me een ontzettend unieke ervaring. En ik weet zeker dat het me zal lukken. De droom is zo groot. Ik heb doorzettingsvermogen, maak altijd af waar ik aan begin. Geduldig, vrolijk, rustig. En ben natuurlijk dol op kinderen! Ik heb veel geleerd in mijn stages, en ik hoop dit alleen maar meer uit te breiden in de praktijk. Ik heb ook mijn eigen oppaskindjes waar ik heel gek op ben!
Is dit wat je zoekt ? Dan wil ik je/jullie graag komen helpen!
Voor ouders die op zoek zijn, u kunt me altijd mailen : [EMAIL=“malissapeters@hotmail.com”]malissapeters@hotmail.com
(Laatste reacties graag rond de zomer van 2011, ben eventueel ook opzoek naar een reismaatje. Dat we misschien met elkaar op kunnen trekken daar in Curacao, samen onze vrij tijd kunnen besteden dat we niet helemaal alleen zijn)