Voorstellen als Au-pair en reiziger

Hallo allemaal,

Graag stel ik mij voor als nieuwe lid. Mijn naam Is Miranda en kom Uit Utrecht. Ik ben 30 jaar. Ik ben opzoek naar een baan als au-pair in het buitenland. Ik werk zelf in de thuiszorg en heb als achterliggende studie toerisme gestudeerd. Helaas ben ik niet tot een baan gekomen in de toerisme. Dit omdat ik mijn diploma had gehaald in de crisistijd. Toerisme is met name ook een beroep die erg zijn klap heeft gekregen in de toerisme sector

Ik heb wel gelukkig van mijn stages kunnen genieten in de toerisme sector. Vervolgens heb ik een baan aangenomen waarin ik veel plezier aan heb en wat ik nou nog steeds doe. Dat is in de thuiszorg werken en als bijbaan ook als oppas. Ik doe dat ook met alle plezier. Maar zou ook dit graag in het buitenland willen doen. je kan het misschien al raden Toeristisch en zorg en oppas. Is een baan als Au-Pair in het buitenland.

Ik vind het leuk om op deze forum verhalen te lezen over ervaringen en tips over het reizen in het buitenland.

Groetjes,

Miranda Cak

Welkom op Wereldwijzer, Miranda!

Je kunt even een kijkje nemen in het Au-pair Forum. Wellicht heb je hier iets aan de informatie en ervaringen van anderen. Hopelijk vind je snel een leuk gezin. Heb je al enig idee in welk land je het liefst aan de slag zou willen?

Veel succes. :slight_smile: