Werkaanbieding Marbella

We zijn een vlaams telemarketing bedrijf met kantoor in het zonnige Marbella , en zijn op zoek naar toffe vlamingen die hier aan de costa een job zoeken , ervaring is niet vereist , wel een goede stem en commercieel ingesteld , hoge verloning en tof vlaams team bieden we aan .
Iedereen welkom voor info op 0034 691 821 250

Vaste waarden , ons bedrijf bestaat al 22 jaar

Tot binnekort

Hoi,
MIjn naam is Ayries en ik vraag me af of ook Nederlandse mensen mogen reageren. En betreft het een full-time job? Ik heb jaren ervaring als secretaresse, maar wil graag verandering van omgeving. Ben dit jaar nog in Spanje geweest, Alicante, Valencia (die omgeving dus) en kan alleen maar zeggen dat Spanje mijn hart gestolen heeft als cultuurland.
Ik heb een vriendelijke stem en ben rustig van karakter. Verder heb ik ook een half jaar gewerkt als voorlichter voor Dienst Stedebouw en Volkshuisvesting waar ik voornamelijk burgers te woord stond (50% telefonisch, 50% face to face).
Ik werk graag part time, dat zeg ik er maar vast bij, maar alles is bespreekbaar.
Graag hoor ik van jullie,
Met vriendelijke groet,

Ayries

Hoi beste mensen , We zijn jammer genoeg op zoek naar Belgen voor deze job , aangezien we enkel belgische klanten hebben , het spijt me oprecht !

Hallo,

Ik en mijn echtgenoot (belgen) zijn misschien van plan in de loop van volgend jaar te verhuizen naar Andalusië. In november gaan we een 10-tal dagen naar Torre Del Mar waar we beschikken over een huurauto om de omgeving te gaan verkennen en om wat meer info te bekomen omtrent woonmogelijkheden en werkgelegenheid.

Wat is de inhoud van deze job en wat bedoel je met “hoge verloning” ?
Wat is de naam van jullie kantoor ?

Alle info is welkom.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Petra

Is het ook nodig om al spaans te spreken ?

Petra

Beste Petra

Dank voor uw intresse , u mag mij gerust bellen voor meer info

Vriendelijke groet

Ik woon momenteel al bijna 2 jaar in Spanje en naast spaans en nederlands ook frans, engels en duits. kan u mij een ruimere omschrijving geven van de aangeboden job?

Met vriendelijke groeten,

I. Hida

Beste Ilse

Ons telefoon nummer staat vermeld in de aanbieding , voor verdere info altijd welkom .

Veel groeten

Beste,

Mijn naam is Tamara Leenknecht, Belgische en zeer geinteresseerd in jullie werkaanbieding!
Ik probeer jullie al een paar dagen te bereiken maar krijg steeds een antwoordapparaat…
Daar heb ik op ingesproken, maar krijg geen reactie.
Is er eventueel een ander nummer of mogelijkheid om jullie te contacteren?

Vriendelijke groetjes,

Tamara

Beste Tamara

Van harte dank voor je intresse , bel gerust op mijn gsm of stuur anders even een sms je , bel je dan zeker terug .

Vriendelijke groet

Beste,

Kan u mij dan vertellen waar ik uw gsm nummer kan vinden?

Groetjes,

Tamara

mijn gsm 0034 691821250

Hoi,

Ik heb weer verscheidene keren gebeld en krijg nog steeds geen antwoord. Ik heb ook geprobeerd om een sms te sturen, maar zonder resultaat…Ik zal u mijn tel.nr. doorsturen in een prive-bericht, dan kan u mij misschien eens contacteren.

Vriendelijke groetjes,

Tamara

Beste,

Ik heb interesse in zo een job in jullie bedrijf.

Kan U mij wat meer informatie geven?

U kan mij bereiken op het nummer: 0475/73.05.97 (liefst na 16u)

Vriendelijke groeten.

Vanderstraeten Davy.

‘UBS’ heeft zijn/haar/hun account laten verwijderen, dus is niet meer in staat te reageren op de berichten.

Om nutteloze bumps te voorkomen: slotje.

1 like