Werk vinden in Denemarken, hoe??

hoi iedereen, ben net terug van 2 maanden werken in Denemarken en vond het echt super gaaf. Heb echt een leuke tijd gehad en ik baal ervan dat ik weer thuis zit.heeft iemand nog tips om werk te vinden in Denemarken in de wintermaanden?Alles is welkom want ik mis denemarken echt!!!
groeten joanne

dag Jootje Lucas, (of wat dan ook)

Ik ben afgelopen week naar denemarken geweest en zit nu op hetzelfde punt als waar jij zit/zat. Ben nog nooit zo verliefd geweest op een stad (kopenhagen). Misschien weten 2 mensen meer dan 1? wat zoek je voor werk? :wereld:

Ik zelf ga bekijken of ik intern overgeplaatst kan worden… mja, tijd zal het leren…

gr,

Op het moment is er werk op het land.
Ik doe nu aarbeien plukken op Samso (eilandje)
Maar er zij ook aardappelen en groene erwten.
Voornamelijk Roemenen die er nu werken maar het is wel gezellig.

Hoi Joanne,

Wij wonen in Denemarken op 30 km van Kopenhagen en zijn per direct op zoek naar een au pair. Is dat misschien iets voor jou? Je kunt onze advertentie bekijken in het Au Pair forum op deze site, of schrijf een berichtje naar sandra@dalsberg.dk

Groet

Sandra

Wat zou je ervan vinden je eigen bedrijfje op te kunnen zetten?

Ik zoek voor een bedrijf in Kopenhagen een internal sales medewerker. Het is een groeiend bedrijf waar volop ontwikkelingsmogelijkheden zijn. Voor meer informatie klik op de volgende link: http://bitly.com/ZfSQJl of bel mij voor meer informatie op 06-29072705.