Gezocht : appertement te huur in Kopenhagen

Hey,
ik ben op zoek naar en appartement om te huren in Denemarken.
En meer bepaald in het centrum van Kopenhagen.
Ik werk 5 maanden per jaar in Frankrijk , dus in het winterseizoen moet ik het verder kunnen verhuren.
Kan iemand me helpen bij het vinden van een leuk stekje?

Groetjes
Wen

Hallo,

Ik begin in september met een stage in Kopenhagen.
Ik zoek nog een woonplaats en vroeg mij af of jij toevallig nog een plaats weet?
Heb jij een een woonplaats gevonden?
Kan je mij wat tips geven?

groeten,
joren

hoi hoi,

Ik heb het zelfde verhaal ik ga ook in denemarken stage lopen, heb jij intussen al een plek gevonden?
Zo ja zou jij mij daar informatie over kunnen geven?

Groetjes,
liselotte

Hoi,

Ik heb ondertussen een kamer gevonden, maar via via…
Je kan wel gebruik maken van twee sites waarop heel veel aanbiedingen staan.
www.boligportal.dk (betalend)
www.dba.dk (gratis)

Het is best om onmiddellijk te bellen, mailen werkt meestal niet echt.
Geef zeker niet onmiddellijk al je informatie, want er zitten veel fraudeurs tussen (wanneer je een mail stuurt).
Je kan best hun email-adres eens googelen om na te gaan of ze niet op een lijst met fraudeurs voorkomen.

Een tweede tip: geduld.
Het kan lang duren voor je iets vindt.

Ik kan je ook aanraden om eerst naar Denemarken te komen een week voor je stage begint en hier te zoeken en mensen te contacteren.
En verblijf dan even in een jeugdherberg (die eerste week of eerste dagen). In die jeugdherbergen zijn meestal wel enkele mensen die ook een kamer zoeken. Eventueel kan je met hen afspreken om samen te zoeken, samen een appartement te huren,… Je weet maar nooit wat het oplevert. (je hebt zo onmiddellijk ook je kennissenkring uit)

Als je na die eerste week nog niets gevonden hebt zou ik je aanraden om met couchsurfing een slaapplaats te vinden totdat je iets definitief vindt. (het is duur om lange tijd in een jeugdherberg te blijven hé :p)

Hopelijk ben je er wat mee,
En als je in Kopenhagen bent, laat maar iets weten :stuck_out_tongue:

Hier nog enkele links:

http://www.lejebolig.org

http://www.boligplaner.dk/oversigt/koebenhavn/ledige-lejligheder.html

Succes met het vinden van een appartement.

heel erg bedankt voor jullie reactie, Ik ga gelukkig pas in week 7 (2012) heb nog even de tijd!