Werk Op Curacao

beste mensen,

ik zie dat iedereen hier druk is met vinden van een job op curacao
nou ik werk nu al 9 maanden op curacao en werk bij cafe de tropen www.cafedetropen.com we zijn op zoek naar 2 a 3 nieuwe mensen voor het werken achter de bar en in de bediening. Ben jij een leuke vlotte meid en opzoek naar een leuk team om in te werken kijk dan op onze site en vul het sollicitatie formulier in

groetjes coby

hallo coby,

Ik heb de 26 ste een mail gedaan naar de tropen. Zou het lang duren voor ik wat teug hoor misschien dat jij dat weet alvast bedankt

groeten Eva

eey eva,

ik ga vandaag terug naar het eiland dus zalhetmorgen voor je vragen en ff kijken en dan hoor jehet vanzelf wel

xxxcoby

Hee Coby,

Ik hoop dat het nog niet te laat is.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vakantiebaantje op Curacao. Over verblijfsduur valt te praten.
Ik hoop snel wat van je te horen of het nog nodig is via een mailtje naar sannezoer@hotmail.com

Groetjes Sanne zoer

Hoi Coby,

Euh leuke vlotte meiden… eh… :frowning: zijn er ook leuke vlotte jongens welkom op het eiland? Ik ben 22 jaar en heb 4 jaar ervaring in de horeca (bediening + bar) en een dikke horeca MBO diploma op zak en zou heel graag een tijd op Curacao willen werken. Ik ben al een tijd aan het zoeken maar het wil nog niet vlotten. Nemen jullie ook jongens aan of weet je misschien bedrijfjes die nog personeel zoeken? Alvast bedankt voor de eventuele moeite.

Petran Vlok
p_a_v@hotmail.com