Werk in Oostenrijk gezocht!

Hoi allemaal!

Mijn naam is Lindy, 20 jaar en ik ben op zoek naar een leuke baan voor het winterseizoen 2012/2013 in Oostenrijk. Ik heb al eerder in Oostenrijk gewerkt, maar moest toen helaas in verband met familieomstandigheden eerder naar huis. Dit is nu gelukkig niet meer aan de orde en ik ben er klaar voor om een winterseizoen te gaan knallen in Oostenrijk. Wat ik heb gedaan in Oostenrijk waren vooral barwerkzaamheden, kindermeisje, housekeeping en het ontbijt verzorgen. Deze taken bevielen mij eigenlijk prima. Dus heeft u een leuke baan voor mij? Reageer dan of stuur een mail naar lindysodenkamp@upcmail.nl!
Ik ben eventueel per direct beschikbaar.

Groetjes Lindy

Beste lindy, wij zoeken per half december nog iemand die onze kamers en hotel schoon houd… en savonds meehelpt in bediening en keuken… interesse…

Mail me. [EMAIL=“Rainsberghof@gmx.at”]Rainsberghof@gmx.at

Hoi allemaal!
Ik ben Anneke en ik ben ook op zoek naar een leuke baan voor het winterseizoen 2012/2013 in Oostenrijk! Ik ben inzetbaar als bediening, medewerker keuken, achter de bar, kinderoppas, schoonmaakwerkzaamheden etc. Voor meer informatie kun je mailen naar anneke.roelofs@hotmail.com.
Groetjes Anneke