Ik ben op zoek naar werk in toeristische sector in het liefst El Gouna of anders Hurghada. Ik zit te denken aan animatiewerk (geen kinderclub) maar ook bijvoorbeeld guest relations of reisbegeleider. Ik ben 20 jaar en na een jaar universiteit heb ik besloten dat ik er minsten een jaar tussenuit wil, dus ik ben per direct al voor langere tijd beschikbaar. Nou zit ik achter mijn computer te zoeken, maar ik merk dat het erg moeilijk is om goede sites te vinden of wat dan ook. Ik wil dan ook graag weten hoe en waar ik moet zoeken en of iemand tips heeft om me een eindje op weg te helpen.
Als je als reisleiding wil gaan werken, dan doe je dat best via een organisatie in België of Nederland. Bv bij Neckermann/Thomas Cook, Jetair/Tui, Corendon, Jiba, … Je gaat dan hier op sollicitatie, je hebt een interne opleiding en een opleiding op de bestemming. Op die manier ben je er zeker van dat alles netjes geregeld is qua loon, verzekeringen, en je hebt kost & inwoon.
Normaal gezien moet je wel een beetje flexibel zijn in je bestemming. Het is dus niet bij elke touroperator mogelijk om te gaan solliciteren en zeggen “Ik wil enkel in Egypte te werken”. Je kan wél altijd je voorkeur opgeven, waar meestal zoveel mogelijk rekening mee wordt gehouden.
Succes!
En laat eens horen of je intussen al iets gevonden hebt ofzo he…
Hey hey,
In hotel Festival le jardin & Festival Riviera (ligt tussen Hurghada en El Gouna) Zijn we nog opzoek naar Guest Relations. Ik werk er op dit moment, ama rik vertrek halverwege november. soweiso hebben ze nu al een te kort. Wel is het belangrijk dat je ook duits en/of frans spreekt.
Groetjes Suzanne
In festival Le jardin wel. en ze zijn zeker opzoek naar iemand die frans EN nederlands kan. Je zou morgen zelfs al aan de slag kunnen als je wilt haha!
hey, t is al een tijdje geleden da tik er geweest ben, het is t beste om zelf contact op te nemen met het hotel. als guest relation kan je vragen naar Eva/Naglaa (weet niet of ze beide nog werken) en hoe dan ook ben je bij het goede persoon bij de manager: mr Gouda(uitgesproken goeda). succes!