Hallo
Ik zoek per direct werk in de regio torremilinos/fueginrola/ malaga enz
Alles is welkom. Ben 26 jaar
groetjes tamara:zon02:
Hallo
Ik zoek per direct werk in de regio torremilinos/fueginrola/ malaga enz
Alles is welkom. Ben 26 jaar
groetjes tamara:zon02:
Hoi Tamara, heb je al enige reactie gehad op je bericht?
ik ben namelijk ook opzoek naar werk in die omgeving z.s.m.
groetjes sheila
hoi hoi
Nee helaas nog niet, maar ben wel al aan het rondkijken enz.
Woon jij in Nederland nu dan? En wat wil je precies gaan doen enz.
Leuk om iets te horen van je.
Vertel jou plannen eens
groetjes tamara
oke!
ik ben 2 weken terug begonnen als au-pair in bilbao.
maar het valt mij enorm tegen dus vlieg ik zondag weer naar Nederland.
ik wil heel graag wel naar Spanje om te werken.
Dus ik had een beetje in gedachten om te kijken in de buurt van Marbella voor werk in de horeca.
en om daar ook een spaanse cursus te volgen. en wat zijn jouw ideen?
mail mij anders even. s.heila.a@hotmail.com
balen dat het tegen valt, maar goed dat je die stap maakt om weer terug te komen.
Ik heb dezelfde plannen als jou, maar dan in de omgeving van torremolinos.
Het beste is heb ik verteld gekregen om vanaf begin februarie te beginnen dan begint het nieuwe seizoen weer, en is er genoeg werk. Maar van te voren natuurlijk al zoeken, want liefst wil ik nu al.
Maar vind ook eng en niet erg leuk om die stap alleen te zetten en fijn om met iemand anders te maken…
Zodat je niet helemaal bent…
mail mij maar eens als je wilt… hoe oud ben je en waar woon je in nederland?
mijn email is sweethugges@hotmail.com
groetjes hoop je snel te horen
ik ben nu al paar keer in carihuela geweest is echt leuk, ja en ik moet ook spaans leren , maar gelukkig kunnen ze daar bijna allemaal nederlands…
heb je ervaring in de horeca???
Hey meiden, hier nog eentje! Ik vertrek binnenkort al richting torremolinos, in eerste instantie om vrienden op te zoeken en vakantie vieren. Maar daarnaast zal ik ook op zoek gaan naar een baantje, ondanks dat dit nu best lastig zal worden! I’ll give it a try!
Willen jullie deze zomer nog die kant op of volgend jaar?
Hoi!
oke dus je wilt daar wel langere tijd blijven.
ja zo snel mogelijk voor mij!!
heb je al ervaring om werk te zoeken daar dan?
Hey sheila, zonde dat je morgen terug vliegt naar Ned, het is idd makkelijker om ter plekke te zoeken naar werk. Veel baantjes die beschikbaar zijn worden niet op het internet geplaatst.
Wat jammer trouwens dat je au-pair werk niet goed beviel, ben je via een organisatie daar geplaatst of heb je het zelf geregeld? Kun je toch niet ietsje langer daar blijven om verder te zoeken naar een andere baan, in spanje zelf bedoel ik dan.
Je zoekt iets in de omgeving van Marbella toch? Ik zag hier laatst op de site wel een advertentie van een nieuw te openen beachbar in Marbella waar ze mensen zochten…
Hey was benieuwd of jullie inmiddels al iets gevonden hebben qua werk en nog deze kant op gaan??
nee helaas nog niet. woon jij er al?
Hoi!!!
Ik zoek werk in Mallorca.
Liefst in een hotel aangezien ik Frans, Nederlands en Engels spreek.
natuurlijk zal ik ook Spaans leren, maar heeft er iemand een ideetje hoe ik eigelijk naar zo’n job op zoek ga?
groetjes
Je bedoelt animatiewerk?
Als het animatiewerk is, zul je contact moeten opnemen met een hotelketen. Vorig jaar was ik op Ibiza in Club Portinatx. Van iemand van de animatie hoorde ik dat nieuwen voordat het seizoen begint een opleiding op Mallorca krijgen en daarna in 1 van de hotels wordt geplaatst.
euhm ja eventueel… horeca mag daar ook tussen zitten.
alvast bedankt voor de reactie!!!
xxx
Hey tamara, ik ben er inmiddels ja en ook al aan het werk! Zn toch nog best wel wat leuke baantjes te vinden hier, ter plekke zoeken is alleen wel een stuk makkelijker!
Ben je nog van plan om deze zomer deze kant op te gaan of volgend jaar pas?
Groetjes!!
Zoek je nog steeds werk?
Wat vind je van een job als Sales rep,In Malaga?
Ik zoek op dit momend ook werk in die buurt.
het maakt me niet uit wat voor een werk.
ik lees overal dat het zo moeilijk is om werk te vinden daar.
wat houd die baan in?