Werk gezocht op Kreta (Griekenland)

Hallo,

Wie weet nog goeie site’s of iets waar ik werk kan vinden voor het seizoen 2008 voor 6weken op Kreta.
Ik doe de opleiding toerisme en zou graag in 2008 op Kreta willen werken.

Wendy.

hallo

ik wil er ook werken alleen voor langer tijd
heb je al iets?
groetjes

Hey.

Nee nog niks gevonden
Jij dan??

Groetjes

hoi
nee ik ook niet, t schijnt dat je in dec en jan moet kijken dan komen ze weer met werk enz
tenminste dat las ik, wil je naar kreta ? of ook wel naar Kos
ben er zelf allebei geweest Kos vond ik leuker !
je kan bij de camel bar proberen heb ik ook gedaan (das in Kos) moet je form invullen ! is wel een gezellige tent! groetjes!

Wat wil je voor werk doen op Kreta? Animatie, reisleiding, in een bar?

Wat voor werk ik wil doen?
het liefste in een bar
lekker een paar maanden er tussen uit , lijkt me wel wat !

Als je in een bar wilt werken kun je het beste april/mei naar Kreta komen, en gewoon ter plaatse iets zoeken

ja idd das waar gewoon zoeken. er zijn daar veel baantjes voor in een bar.
heb zelf ook in een bar gewerkt was echt super leuk op kreta in het plaatsje Bali.
gr sam

Stageplaats Toerisme Kreta 2008
Nederlandse duikschool op Kreta voor studenten toerisme

Reageer snel: sluiting eind februari

Op dit moment zijn wij druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe seizoen op Kreta. Een belangrijk onderdeel van de voorbereidingen is het vormen van het nieuwe team.
In de afgelopen jaren heeft ons bedrijf heel snel naam gemaakt als een uitzonderlijk servicegerichte duikschool waar onze jaarlijks terugkerende klanten meer dan alleen leuke activiteiten vinden om hun vakantie mee in te vullen.

Onze school
De duikschool is gevestigd aan de hoofdweg/boulevard van het havenstadje Plakias. Plakias ligt recht onder de noordelijke hoofdstad Rethymno (ong. 30min. rijden). Het stadje ligt aan een grote baai in een prachtige olijfbomenvallei. Mede door de vele uitvalswegen voor natuur en waterrecreatie is er een vorse jaarlijkse groei in het aantal bezoekers.

De dagelijkse gang van…
Onder leiding van het instructieteam vertrekken de klanten 's ochtends en 's middags vanaf de duikschool voor een snorkel of duikprogramma.
Op het grote terras aan de is het een continu komen en gaan van klanten die even neerploffen voor een gezellige babbel en/of informatie over de activiteiten voor de volgende dag. Onder het genot van een glaasje koude limonade of koffie is het een ware pleisterplaats voor bestaande én nieuwe klanten van uiteenlopende nationaliteiten.

Stage omschrijving
Naast ons team van instructeurs hebben wij het komende seizoen enkele plaatsen voor een toerisme kanjer met een min. leeftijd van 18jr. voor een minimale duur van 3 maanden tijdens het seizoen van 1-4 t/m 31-10

Affiniteit heeft met het gebied en de Griekse cultuur

Het éérste gezicht is Voor onze klanten, waarbij ze zich direct welkom voelen.

Goed kan luisteren
naar de wensen van klanten en deze kan vertalen naar de diensten van de school

Het instructieteam logistiek ondersteunt zowel volgens een planning als op eigen initiatief adhoc.

Een zelfstandige teamplayer is

Zowel commercieel- als servicegericht is

Indien je dit allemaal in huis hebt, bieden wij jou graag het volgende:

Een hecht divers team sportieve enthousiastelingen dat zich gezamenlijk inzet voor een onvergetelijk seizoen in een ydillische werkomgeving. Waarbij hard werken en pure pret de hoofdingredienten zijn.

**Kost en inwoning **
Wij zorgen zeer goed voor ons hard werkende team

Opleiding en ervaring
Als medwerker van een uiterst divers opleidingscentrum valt er heel veel te leren en te ervaren. Het nauw samenwerkende team biedt je de kans om van alle specialiteiten die in huis zijn wat mee te krijgen. Kansen genoeg! Het is geheel aan jouw initiatief en intresses hoeveel extra bagage je mee naar huis neemt.

Spreekt dit alles je aan? Neem dan snel contact op met ons voor een gesprek voor ons vertrek naar Kreta eind februari.

Dive2gether Crete
email: [EMAIL=“crete@dive2gether.com”]crete@dive2gether.com
website:http://crete.dive2gether.com
tel: 075-6314235

Alsn er nog meiden zijn die in de zomer van 2008 in een bar in hersonissos willen werken, mail me dan even: rachelrvo@yahoo.com

Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar leuke, spontane, feestgrage, niet verlegen, doorzettende jongens en meisjes, die willen werken als propper/propster voor discotheek Matrix in Chersonissos. (www.matrixclub.gr)/)

Verdiensten zijn 30-35 euro perdag, bij evenementen zoals Nope is Dope komt daar 1 euro bovenop per verkocht kaartje.
Je krijgt een appartement en via de discotheek wordt er overal korting geregeld voor t eten en de rest.

Voorwaarden zijn dat je een leuk bent om mee te werken, doorzettingsvermogen hebt en natuurlijk dat je het heerlijk vindt om in de zon te zijn. Als je daaraan voldoet en je hebt zin om de zomer van je leven te beleven, kun je een email sturen met een korte beschrijving van jezelf, en een CV met een foto erbij.
Je moet wel minimaal een maand beschikbaar zijn en het liefst zo vroeg mogelijk (juni/begin juli).

Is dit voor jou allemaal geen probleem en heb jij zin om 1 van de meeste gedenkwaardige zomers van je leven tegemoet te gaan.
Aarzel dan niet en stuur je email naar haapeeeej@hotmail.com

P.S: Sollicitaties zijn al zeer binnenkort dus reageer zo snel mogelijk!