werk gezocht op een camping

Ik ben 37 op zoek naar werk als beheerder of medewerker op een camping. Het liefst een kleine camping waar de nadruk ligt op natuur. Ik heb een groene achtergrond en heb ervaring met het onderhouden van groen. Daarnaast heb ik ervaring met receptiewerkzaamheden en het organiseren van activiteiten. Maar ook andere werkzaamheden zoals schoonmaken, koken en (kleine) klussen zijn geen probleem. Ik ben voor langere tijd beschikbaar en bereidt om alle werkzaamheden aan te pakken.

Hallo,
Heb je al iets gevonden, of zoek je nog werk op een camping?
Wij hebben een camping in Thüringen, en zoeken voor het seizoen (april - september) nog hulp op verschillende gebieden. Het belangrijkst op dit moment is een hulp in de keuken. Deze helpt de kok, maar kan ook zelf eenvoudige gerechten vervaardigen. Maar ook bij de receptie hebben we plaats. En afhankelijk van hoe alles loopt, zijn er mogelijkheden voor (een deel van) het beheer van de camping. We willen zelf eigelijk ook wel eens met vakantie enz…
Reacties ontvangen we graag per e-mail: [EMAIL=“jowakker@live.nl”]jowakker@live.nl