Ik ben op zoek naar werk in de Vogezen e.o, daar ik mij permanent in deze streek wil vestigen.
Bij voorkeur zoek ik werk als CAD tekenaar of andere (administratieve) werkzaamheden op de computer.
Eventueel iets met paarden, tuinen of wellicht iets in de toerisme of sport, uiteraard sta ik ook open voor ander werk dan hierboven aangegeven.
Ik heb een afgeronde opleiding Geodesie/Cartografie, in deze sector heb ik inmiddels ook meer dan 5 jaar werkervaring als Landmeetkundig- en Civieltechnisch tekenaar.
Deze werkervaring houdt oa. in: het inpassen van metingen op de kaart, het voorbereiden van uitzetwerk, genereren en detailleren van dwars- en/of lengteprofielen, plattegrond- en kaartvervaardiging, uitwerken van ontwerpen, etc.
Ik heb daarnaast ook nog een cursus Paardenhouderij en Tuininrichting gevolgd.
Tevens heb ik ervaring in het digitaliseren van bouwtekeningen, het maken van bouwtekeningen voor bouwaanvraag, adviseren/ontwerpen tbv inrichting van woning-tuin.
Ik heb bijzonder veel ervaring met computers, oa. met Word, Excel, Powerpoint, Frontpage, AutoCAD, Microstation, etc. etc.
Ik spreek tevens 4 talen, te weten: Nederlands, Engels, Frans en Duits.
Ik ben al geruime tijd op zoek naar werk in de Vogezen of Haute-Saone, heb al diverse malen gesolliciteerd op aangeboden vacatures (o.a. via anpe.fr), daarnaast al enorm veel emails verzonden met open sollicitaties, maar nog steeds geen resultaat!
Dus, is er iemand die me (in deze omgeving) aan een baantje kan helpen?
Neem svp. contact op indien U meer informatie wenst.