Werk gezocht in Oostenrijk

hallo wij zijn raymond en richard.wij willen deze winter graag werken in oostenrijk.wie kan ons daar bij helpen?

Wij zijn voor onze skischool in Oostenrijk op zoek naar ski/snowboardleraren, voor het gehele winterseizoen. We zijn niet zeker of jullie naar dit werk zoeken. Indien dit wel het geval is, dan kunnen jullie contact opnemen met Sonja Jansen 0031-6-30423068

hallo bedankt vor de reactie.
ik heb nog nooit gesnowboard of geskied,wij zoeken werk het liefst in de horeca.misschien dat je daar iets van weet? dan hoor ik dat graag!
groeten raymond leemeijer,

Hallo Raymond,

Dank voor je reactie. Werkmogelijkheden in de horeca ken ik op dit moment niet. Mocht ik onverhoopt hier iets over horen, dan laat ik het je zeker weten.
Fijn weekend! Sonja

Hoi, ik wil ook naar Oostenrijk dit seizoen. Het liefts achter de bar maar vind alles best. Wat moet je hebben om een ski lerares te worden?
Groetjes,
Jessica

Hoi allemaal.

Voor werken in Oostenrijk kan je ook contact opnemen met het volgende.
zij zoeken mensen die een eigen chalet willen runnen.

http://www.skichalets.nl/p/werken-in-de-sneeuw

Succes ermee

Hallo Jessica,

Heb je skiervaring??? Op zich zoeken we nog medewerkers voor ons kinderland skiparadijs!

Laat het me maar weten! Groetjes, Sonja vanuit Oostenrijk

Hoi Sonja,

Ik kan zeker goed skiien maar heb geen diplomas ervoor.

Groetjes,
jessica

Hoi Jessica,

Kijk maar of je het leuk vindt; de Skischule kan hulp gebruiken voor de kids; als het je wat lijkt, laat het me dan weten. Werk is er in principe voor het gehele seizoen. Je kunt me zeker altijd bellen op tel. 0630423068. Vandaag en maandag zit ik vrij vol met afspraken, maar daarna ben ik hier weer goed op te bereiken!

Alvast fijn weekend! Groetjes, Sonja

www.wenschalets.nl zoeken mensen die in catered chalets willen werken