Werk gezocht in India: Delhi of U.P. state

Ik ben Katrien, 27 en op zoek naar werk in Delhi of U.P. state.

Omdat ik mijn sociale zekerheid niet graag op de helling zet (en de hierbij horende pensioenrechten en ziekteverzekering - het blijft tenslotte een sterk systeem), zoek ik liefst werk in een organisatie die me vanuit Europa aan een job kan helpen. (een multinationale NGO dus)

• Vrijwilligerswerk is enkel een optie zolang ik daar zelf niet op termijn de financiële ‘dupe’ van wordt: Ik heb er reeds ervaring mee aldaar en heb zodoende ook voldoende contacten in Delhi, maar ben nu eerder op zoek naar een job (bvb. thuiswerken via internet etc… ) die me financieel net iets meer mogelijkheden biedt (en evt. zelfs mogelijks in de lijn ligt van wat ik studeerde)

Ik ben Licentiate in de Humane Biologie en volgde daarnaast een Bachelor opleiding Intercultureel Management.
Mijn vriend werkt momenteel ginder in de reissector en ik verlang er erg naar hem net iets meer te zien dan ik nu doe.

Iemand tips of ervaringen ?
Vele warme groeten !

Hoi,

Ik ben ook op zoek naar een job in Delhi, India. Met mijn zoektocht ben ik twee weken geleden gestart, maar merk dat dit niet zo eenvoudig is. Zeker niet als je nu nog aan de andere kant van de wereld woont (België). Ik ben 27, net gescheiden en wil gewoon iets totaal anders doen, een beetje avontuur. Heb er alleen rondgetrokken voor twee weken in augustus, en heb er gewoon volledig mijn hart verloren waardoor ik besloten heb om er toch een tijdje naar toe gaan.
Ik heb een Bachelor Handelswetenschappen optie accountancy & fiscaliteit en werk nu als business&financial analyst.
Dus iemand tips, zou ik zéér dankbaar zijn.
Groetjes,
Tine
[EMAIL=“tivabo@hotmail.com”]tivabo@hotmail.com