Nederlanders in delhi

Hallo mijn naam is Eelco en sinds kort bewoner van de wereldstad Delhi. Ik werk in het touristme en zou graag in contact komen met nederlanders in deze stad.

Laat het mij weten en misschien kunnen we samen een kopje Chai gaan drinken.

Groet Eelco

Hoi Eelco,

Ik woon/werk momenteel ook in Delhi/Noida. Lijkt me leuk om een drankje toe doen als jij nog steeds in Delhi woont.

Groeten

Hai Peter en Eelco,

Ik woon in Frankrijk en wil graag naar India om sieraden en sjaals in te kopen,heb alleen een klein budget en ken India totaal niet.Heb een paar jaar in Manila gewoond en ben gewend te reizen.Ben op zoek naar slaap accommodatie,en adressen waar ik zou kunnen in kopen??
Wens jullie hierbij ook het besten voor het nieuwe jaar.:dag:

Groetjes Natascha

Hallo Natascha,

Ik ben net een week terug uit India. Alhoewel je een klein budget hebt is het wel leuk om eens te kijken naar projecten zoals die van Kiran Village. Hier werken mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking, er worden hele mooie zijden shawls en leuke sieraden gemaakt. Ze zitten op ca. 14 km van Varanasi/Benares. De website is: www.kiranvillage.org
Veel succes ermee. Ik ben overigens van plan om binnenkort weer heen te gaan.

Hallo Peter/Eelco,

Binnenkort ga ik waarschijnlijk ook naar Delhi. Hebben jullie misschien advies over werken in Delhi en diverse ‘legal’ zaken.

Hoi Eelco!
Ik kom woensdag in Delhi aan, om vanaf daar drie maanden door india en nepal te reizen! Erg veel zin in. Misschien kan jij me adviseren bij het vinden van een fijn, betaalbaar maar comfortabel hotel bij aankomst in Delhi? En enig idee wat de beste manier is om een taxi van te voren te regelen om mij op te laten komen halen op delhi airport? Dank alvast! Groeten. justine

Hallo Justine,

Op booking.com kan je veel verschillende hotels vinden naar iedere prijsklasse, vaak komen ze je ophalen van het vliegveld. Is bij mij perfect gegaan.
gr. Cora

*Dag Eelco,

Hoe bevalt het in Delhi, een geweldige stad toch?

Mag ik je vragen hoe je hier terecht bent gekomen en een baan hebt geregeld. Is het vanuit NL bepaald of heb je op eigen initiatief in India gesolliciteerd (vanuit NL)? Ik heb zelf evenementenorganisatie gestudeerd en zou dolgraag naar India vertrekken, maar het zoeken naar werk overseas gaat niet makkelijk.

Zou het leuk vinden je ervaringen tot nu toe aan te horen.

Groetjes,
Femke*