Werk gezocht in Brescia

Mijn vriend woont in Italië - Brescia. Ik heb hem 3 jaar geleden leren kennen en we hebben toen eigenlijk meteen besloten dat ik met de tijd naar Italië - Brescia zou verhuizen. Nu zijn de plannen daar maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.

Graag zou ik met mensen in contact komen die hetzelfde hebben meegemaakt.
En dan vooral het gedeelte van het emigreren, wat moet er geregeld worden en natuurlijk het vinden van werk, misschien heeft er iemand connecties of tips in de omgeving van Brescia?

Ik hoor graag iets! :wereld:

Groetjes,
Daniëlle

Ik heb italiaanse kennissen in Brescia, ik zal eens informeren of zij werk voor jou weten.
groetjes
HENNY

Hoi Henny,

Super! Ik hoor graag iets, mocht je eventueel een CV van mijn nodig hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Bedankt alavast!

Groetjes,
Daniëlle

Buona sera,

Dan wil ik ook nog even graag van je weten welk werk je zou willen gaan doen en of je italiaans spreekt.

Ik hoor van je, groetjes,
HENNY BREGMAN-AUGUSTINUS

Ciao!

Ik begrijp het italiaans vrij goed. Ik ben vorig jaar met een curus italiaans gestart op de Volksuniversiteit in Den-Bosch, deze start ook weer op niveau 2 in september. Het praten gaat nog wat moeizaam, dat heeft nog meer oefening nodig.

In principe maakt het me helemaal niets uit wat voor soort werk. Ik ben al blij met “iets”, al is het schoonmaken of iets dergelijks.

Op het moment ben ik werkzaam op een secretariaatskantoor, waar ik administratieve handelingen verricht, en waaronder ook de boekhouding. Ook ben ik zeer handig met de pc en de daarbijbehorende programma’s/software. Ik werk nu 3,5 jaar bij dit bedrijf.

Over het algemeen ben ik overal een snelle leerling mee dus ik hoop dat ik iets vindt, maakt me niet uit wat! Ik heb genoeg capaciteiten :wink:

Natuurlijk wannneer ik in Italië woon ga ik meteen van start met een opleiding voor de taal, waar mijn verwachtigen hoog van zijn, doordat ik het daar veel sneller zal leren dan dat ik in Nederland doe!

Ik hoor graag nog iets!

Groetjes,
Daniëlle

e ultiome domanda: quanti anni hai?
saluti
HENNY

Io sono 23 anni.

Ciao a presto e già grazie mille!

Ma senti, ho una domanda .
Al un “site” Italia, un site per olandesi per leggere tutto di Italia, cé una ragazza di 24 anni. Ella é in amorato con un ragazzo di Italia e vuole habitare in Brescia, dove il amico habita.
Questa ragazza cerca lavoro, forse, spero, tu sai un lavoro per questa ragazza. In momento ella lavora in ufficio e possa bene lavorare con PC ma ache lavoro per pulire o ? tutto é bene.
Per parlare italiano c’é un po difficile, ma la ragazza capisce bene la lingua e se arriva in Italia impara rapido.

Forse il tuo padre sai un lavoro, spero e aspetto il tuo rispondo,

molti saluti
HENNY BREGMAN

Dit heb ik gestuurd en nu maar afwachten, doei

Grazie mille!

Sono molto curiosa :smile:

Ciao!

PS: Ho 23 anni, non 24 :stuck_out_tongue:

Per la ragazza al momento non saprei dove indirizzarla come lavoro: purtroppo qua in Italia per il posto di lavoro è un momento molto difficile; ci sono parecchi disoccupati che sono stati licenziati perchè non c’era lavoro e molte ditte han chiuso! Provo comunque ad informarmi! Dove sta la ragazza di preciso? In che zona di Brescia?
Intanto un caro saluto…a presto Elisa ciaaaooooooo

Hoi,
En hier het antwoord, het ziet er helaas niet zo veelbelovend uit,
groetjes,
HENNY

Hoi Henny,

Jammer :tear: maar toch bedankt!
Zou je nog door kunnen geven dat mijn vriend in Brescia woont onder postcode 25100, ik weet zo niet welke zone van Brescia dit is.

Groetjes,
Daniëlle

ZE VRAAGT NOG IN WELKE ZONE VAN Brescia je gaat wonen, misschien kan ik dat nog doorgeven.
Groet,
HENNY

o sorry ik had niet verder gekeken ok ik zal dit doorgeven.
doei

Va bene, grazie mille!

Ciao Daniëlle