Wicked1 Daar gloof ik nou echt helemaal niks van:D
je kan nix beloven van te voren…
haha mooi dat jullie zoveel vertrouwen in me hebben! nee misschien zit er wel weer een slippertje bij tussendoor maar heb voor mezelf wel een grens gesteld ![]()
haha goedzo
k ga misschien volgend jaar proberen in blanes te werken dan word ik namelijk 18…
(pas op 6 juli dus weet nie of dat kan :S) en of ik vrij kan krijgen van andere werk… maarja
cool
ff iets anders; hoe kan je een eigen avatar doen hier? kzie alleen die standaard keuzes…?
ja klopt, toen wij hem ingesteld hadden kon je nog zelf 1tje toevoegen, nu moet je kiezen uit 1 van hun…best kut want ben ondertussen weer blond
maar altijd beter als n ding van hun :S
voor mij is da ook kut… ik zit nu met dit stuk ijzer ![]()
Jullie zyn echt ZO dom he.
Je gaat naar WW account ; Avantar wyzigen.
En dan moet je onderaan de link invoeren (L)
Als jullie my toch eens niet hadden
dat kan nie meer…? das veranderd
By my staat het er anders wel ? ![]()
jij bent dinges… forumbeheerder…
We shall seee ![]()
Maakt niks uit.
Jullie moeten het ook gewoon kunnen ![]()
kan nie…
Geef me je inlogcode’s maar.
Dan doe ik het wel(L)
hm ja weet ik ‘‘vroeger’’ kon t wel, dat had k toen ook maar toen ik weer inlogde na al die tijd sinds heel wereldwijzer verandert is, deed ie t niet meer
neej kan idd egt niet meer…
Klopt, heb net gekekn by Andre.
& ik kan t lekker nog wel(L)
PUH ![]()
huh :S gaarheiid…!! ik heb n probleem btw… kwil volgend jaar solliciteren in blanes ergens ofzo… maar ik moet daarvoor 10 weken stage lopen!! en als ik dat in het buitenland doe ga ik niet daarna hele zomer in blanes maar stel dak in NL blijf… dan wil ik nog wel op vakantie! en daar heb ik dus geen geld voor na 10 weken stage = nix verdienen!
grr
Waarom niet ? ![]()
Blanes is toch lekker wel leuk :E
Ga je er eerst werkn, & daarna vakantie [H]