KLEREEEEEN (L)
En uuh, allerlei hebbe dingentjes ![]()
hey spanishflymonica, de arena heeft iig geen mensen meer nodig voor zover ik weet maar voor een baantje in Lloret kan je nog wel een mailtje sturen als t goed is, naar [EMAIL=“iikwilwerkeninspanje@hotmail.com”]iikwilwerkeninspanje@hotmail.com t.a.v Jessi Engbers… maarja als je persee in Blanes wil (en dat is wel t leukste of course) zou k gewoon goed op internet zoeken naar sites van restaurants, discotheken etc, succes !
Ik had er laatst 1 !!
Daar stonden heel veel vacatures in nog. Maar weet zo ff niet meer welke dat was.
En je kan ook natuurlyk gewoon naar Blanes op vakantie gaan & dan werk zoeken & zo je vakantie verlengen ![]()
das nog het leukste ook…
mja dat heb ik vorig jaar geprobeerd maar we begonnen toch te laat met zoeken en als je echtt een leuk baantje wil en niet 10 uur per dag wil smelten in een snikhete keuken kan je beter nu al iets regelen
Ga liever chillen dan werken daar ![]()
werke is heel chill,…(bij de gemiddelde disco’s) begin je rond 15.00 uur…, dan werk je door (met pauzes) tot 03.00, daarna ben je vrij om te doen wat je wil… oftewel keihard door feeste:D
en het werk zelf is al heel gezellig:yes:
overdag 1 uurtje proppen op t strand, 's avonds paar uurtjes in t centrum en daarna hele nacht feesten, en dat 2 maanden… dus zo erg is t niet
Feest beest:p
yeaaaaaah jij ook toch ![]()
zo zien stond dit icoontje der (A) :lie: ,___ is dat niet een look’a’like pinokio?
Nee, jou pasfoto schat(L)
hahaha
achja, jij kan ze nog veranderen… ik ben dit stuk ijzer opgeschept:( ![]()
Je kunt ook even hier op deze hyves kijken… Hier staan veel mensen op die in blanes voor een half jaar of langer hebben gewerkt en stage hebben gelopen en die kunnen misschien wel goede tips geven…
overdag vrij…![]()
van 22.00 tot 6 werken!
Dus ik mag je van 22.00 tot 6 vervelen ?![]()
Doe ik wel voor je
ooeeee de strijd om mootje is losgebarsten merk ik ![]()
whaha in blanes is zo grappig al die meisjes 8er proppers aan
maar weetje wat ik me nou afvraag al zou k zelf propper zijn, kijk paar x met iemand anders zoene okeee mr kzou tog egt niet hele zomer 2/3 maanden echt weet ik veel hoeveel per week kunnen hebben zonder gevoel weetje ![]()
ja ik heb mezelf beloofd dat ik dit jaar alleen voor de echt leuke meisjes ga (ik weet niet hoe snel iemand leuk is als ik dronken ben maar dat even terzijde)