Ik ben op zoek naar werk in het buitenland (zoals velen hier). Ik hoef hier niet betaald voor te krijgen als het maar tegen kost en inwoning is, dan ben ik al heel blij. Het gaat mij om de ervaring en om het weg zijn uit Nederland.
Ik zou graag in de buitenlucht willen werken. Ik zit het hele jaar met de neus in de boeken (en achter de computer :blink: ) ik zou het heerlijk vinden om gewoon lekker met lichamelijke werkzaamheden bezig te zijn in plaats van mijn hersens steeds te laten kraken.
Het gaat om de zomervakantie (Juli/Augustus).
Ik spreek Duits, Engels en een heeeeeel heeeeel, echt een heel klein beetje Spaans.
Mocht het relevant zijn > Ik ben 20 jaar.
…ik wil best werk doen waar ik bij na moet denken hoor
Ik vind allerlei werkzaamheden leuk. In de tuin, als oppas voor kinderen, huishoudelijke taken, iets bouwen, iets afbreken
iets met dieren
zeg het maar…
Stichting ToF EnZo kan je verder helpen als je gratis vrijwilligerswerk wilt doen in Europa als je tussen de 18 en 25 jaar oud bent. ToF EnZo is een jongerenorganisatie die jongeren begeleidt bij het zoeken van een project in het buitenland. Dit programma heet EVS en is een onderdeel van het programma jeugd en wordt volledig gesubsidieerd door de Europese Commissie. Je moet er wel rekening mee houden dat het ongeveer 6 maanden duurt voordat je weg kan ivm het aanvragen van de subsidie enz. Voor meer informatie kan je kijken op www.europa-in.nl succes ermee!
Wat dacht je van drie maaden werken op een camping in midden frankrijk? Geen kost, wel inwoning en een vergoeding van 1000 euro per maand.
Mail me voor meer info.
Ik haak even in op de woorden ‘lichamelijke werkzaamheden’ ‘kost en inwoning’ ‘iets bouwen’ en ‘iets afbreken’:
misschien is de bouworde iets voor je. Ik geef toe: het klinkt 'n tikkie suf, <_< , maar dat is het niet.
Ik ben naar Polen geweest om drie weken vrijwilligerswerk te doen. (kleine eigen bijdrage, inclusief reis, kost en inwoning en verzekering) Met een groep mensen uit Nederland en andere landen. We hielpen met het bouwen van een huis/pension voor gehandicapte mensen. Allerlei voorkomende werkzaamheden: de tuin fatsoeneren, het huis schilderen, een balkon maken, schuren, en af en toe het stof van je af spoelen in het Goplo meer waar we 200 meter vandaan zaten. Dit alles op een heel relaxt tempo.
Als je meer wilt weten, mail maar, of kijk of www.bouworde.nl. Ze hebben heel veel verschillede projecten door heel europa.