Werk gezocht als camping beheerder

Curriculum vitae
Fam Hoedemakers

Marco & Bozena Hoedemakers
Kinderen: Robert 2 jaar en Wiktoria 6 jaar

Meer dan 20 jaar werk en leef ervaring op camping.

• Na 15 jaar als kampeerder weten we vrij goed wat mensen graag willen en hoe je met mensen moet omgaan in fijne en moeilijke situaties. Die tijd heeft ons geleerd dat succesvol beheren enkel mogelijk is als je er met je hart 100% achter staat. Een camping moet onderdeel van je leven zijn en niet die ene baan waar je dagelijks weer aan begint.

-1 Jaar werk ervaring Waterbehandelingen onderhoud grote zwembaden en hotel & pand onderhoud, technische dienst medewerker

3,5 jaar werk ervaring vakantiepark dierenbos.

• Onderhoud technisch
  • Onderhoud groen
  • Onderhoud speeltoestelen
  • Greenkey
  • Inkoop
  • Ontwikkeling en uitwerken van ideeen.
  • Reclame & Promotie
  • Aansprek punt vaste gasten camping
  • 24 uur storingsdienst en callimiteiten
  • Schoonmaak bungalows, Studio’s, Horeca
  • Onderhoud grote en kleine zwembaden (Water behandelingen.)

1 jaar werk ervaring campingplatz wolfstein.

• Onderhoud technisch
  • Onderhoud groen
  • Gastheer ontvang en horeca
  • Boeking, inschrijven en kassa
  • Animatie
  • Ontwikkeling en uitwerken van ideeen.

4 jaar horeca, rockefeller dancing, discotheek lunnenburg en bufello hill bar en grill.

• Glazenhaler
  • Barman
  • Keuken

2 jaar sport en recreatie, aanleg sportvelden en onderhoud van sportvelden.

Ook heb ik meerdere jaren ervaring opgedaan in het bouwen en onderhouden van website’s en website optimalisatie SEO. Ik ben bekend met verschillende boekingssystemen en het bouwen van website’s met boekingssystemen. Ook heb ik ervaring in het houden van enquêtes. Dit is iets wat ik mij in de avond uren heb aangeleerd. Ik werk hoofdzakelijk met PHP en HTML.
Ook heb ik een anti diefstal systemen bedacht voor campings dat kan worden gebruikt voor onder andere flatscreen tv’s.
Ook ben ik bekend in de aanleg van internet systemen. Een wi-fi netwerk over de gehele camping is ideaal om een eigen camping startpagina / serverpagina op te zetten zodat uw gasten altijd vanuit uw pagina verder op internet kunnen zoeken en meteen de activiteiten van de camping online terug kunnen zien. Daarbij kan u (bv) een zoekmachine toevoegen en verdient u hier ook nog geld mee.
Samen spreken mijn vrouw en ik de volgende talen.

• Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Deens
  • Pools
  • Rus

Mijn vrouw heeft jaren ervaring in het werken met ouderen en kinderen. daarnaast is ze een geweldige kok en heeft ze ook nog eens zo’n 5 jaar ervaring in de schoonmaak van vakantiebungalows en hotels. Ze heeft de opleidingen economie, medicijnen, meerdere svs schoonmaakopleidingen, kassa, Reclame en verkoop.
Ik zelf heb hierboven al kort aangegeven wat ik als ervaring heb opgedaan in de jaren dat ik gewerkt heb in de horeca en recreatie branche. Ik heb de volgende opleidingen: Metaal, Installatiemonteur en autocadtekenaar. Ook heb ik prive nog een opleiding gevolgd voor BOA maar ik heb deze nooit geheel afgemaakt. Ik ben bekend met meerdere uiteenlopende machines en systemen. Hiernaast heb ik 10 jaar als installatiemonteur gewerkt, 3 jaar als supervisor bij IBM computers en heb Ik ook nog zo’n 2 jaar gewerkt in het onderhoud van sportvelden in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Spanje, USA.
Onze sterkste punten.

• Zeer creatief
  • Jaren camping ervaring
  • Zeer betrokken
  • Een ongekende drive

Een kampeerder deze dagen is veel eisend en daar zijn wij ons erg van bewust.

Wij zien uw reacties graag tegemoet. (Wij zoeken geen vakantiebaan maar iets voor langere tijd)

Hallo, wij hebben een camping in Duitsland, en zijn op zoek naar een beheerder(s-echtpaar) voor de camping of tenminste het restaurant. Zijn jullie nog op zoek of hebben jullie al iets gevonden ?
Het is overigens (nog) niet voor het hele jaar, maar alleen het seizoen (nu tot september/ oktober).
Het is het handigst te reageren via mijn e-mailadres jowakker@live.nl.
Vriendelijke groeten, Jan