Hoi ik ben Nicole van Tilburg, 27 jaar oud. Ik ben op zoek naar een gezin voor een half jaar om te werken als au pair. Ik werk 8 jaar in de kinderopvang (leeftijd 3 maanden t/m 8 jaar). Verder heb ik ervaring als oppassen op mijn neefje en nichtje. kinderen geven mijn veel voldoening en maken me enthousiast. Ik wil graag mijn werkervaringen uitbereiden! Ik ben een spontane, vrolijke en gedreven vrouw. Ik kan me goed aanpassen in een andere omgeving en heb veel doorzettingsvermogen.
Mijn vraag hierbij is of jullie nog op zoek zijn naar een au pair voor een half jaar. Ik ben vanaf januari t/m september 2011 beschikbaar. Ik hoop graag iets van jullie te horen.
Groeten Nicole
Hoi Nicole,
Hoe staat het met je plannen? Ik lees dat je vanaf januari t/m september 2011 beschikbaar bent om als Au Pair aan de slag te gaan. Ik werk bij Travel Active en wij kunnen eventueel een familie in het buitenland voor je regelen. Wanneer je een half jaar beschikbaar bent, dan zijn er mogelijkheden binnen Europa zoals bijvoorbeeld Frankrijk, Spanje en Italie, maar je zou ook buiten Europa als Au Pair aan de slag kunnen gaan in Australie of Nieuw-Zeeland. WIj helpen je graag met alle voorbereidingen. Mocht je meer informatie willen dan kun je altijd een kijkje op onze site nemen, namelijk: www.travelactive.nl/au-pair Mocht je nog vragen hebben of zou je ervaringen willen horen, dan kun je me ook altijd mailen [EMAIL=“aupair@travelactive.nl”]aupair@travelactive.nl. Succes met alle voorbereidingen. Groetjes, Nadine van Travel Active.