Wereldwijzer worden met wereldwijzer :-)

Hallo allemaal!

Deze site is een gouden tip van mijn collega!
Samen met mijn vriend ben ik me volop aan het voorbereiden op een reis door Sri Lanka en na het zien van deze site besef ik dat ik niet zonder kan!
Na twee ‘veilige’ reizen door Amerika en wat backpackervaring in Europa durf ik het aan en laat ik mij leiden door de ervaring van mijn vriend… en heel graag door nieuwe vrienden en ervaringen van jullie!
Vragen genoeg, dus snel aan de slag!

Alvast bedankt allemaal!:zon02:

xE

Hoi EvL85,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je ons gevonden hebt via je vriend!
De wereld is nog maar net begonnen te ontdekken wat een verbluffend mooie land Sri Lanka echt is.
Anuradhapura is een must tijdens een rondreis door Sri Lanka. Deze stad is 1000 jaar de hoofstad van Sri Lanka geweest en herbegt een schat aan oude tempels, paleizen en andere interessante bouwwerken. Vanuit Anuradhapura is het goed aanreizen naar Polonnaruwa. Deze stad werd na Anuradhapura de hoofstad en barst van de interessante bezienswaardigheden. Een bezoek aan vier reusachtige boeddhabeelden in het noordelijk gelegen Gal Vihara is een aanrader.
Indien je nog met vragen zit EvL85 dan kan je altijd een berichtje posten in het Sri Lankaforum hier op wereldwijzer!
Nou om dit welkomsberichtje af te sluiten heb ik nog een leuke foto gevonden van de Ramboda Waterval.
Succ6 nog met jullie voorbereidingen!
groet,georgessiam.

http://www.columbusmagazine.nl/reporter_foto/user_images6/266b4/266b4.jpg/509x382/centraal_hoogland_ramboda_waterval.jpg

1 like