Wereldwijzer Vrijwilligersdag

Beste Wereldwijzer organisatie,

Momenteel doe ik bestuur bij de internationale studentenorganisatie AIESEC (www.aiesec.nl). Wij helpen studenten om in het buitenland stages en vrijwilligerswerk te doen en halen ook buitenlandse studenten naar nederland zodat zij hier een stage kunnen volgen.

Nu kwam ik jullie advertentie tegen over de Wereldwijzer Vrijwilligersdag. Ik vind dit een heel mooi initiatief om mensen de kans te bieden om vrijwilligerswerk te kunnen doen in het buitenland.

Nu mijn vraag. Is er een mogelijkheid om ons als studentenorganisatie hiervoor ook aan te melden? Natuurlijk begrijp ik dat dit voor dit jaar waarschijnlijk niet meer mogelijk is. De vraag is dan ook vooral of hier in de toekomst misschien mogelijkheden voor zijn.

Met vriendelijke groet,

Iris Schmidt

Hallo Iris,

Dank voor je bericht. Sinds kort ben ik de nieuwe coƶrdinator samenwerkingen van Wereldwijzer. We hebben jullie de volgende keer er graag bij. Ik breng je in contact met Susan, zij organiseert de Vrijwilligersdagen en nodigt de organisaties ook uit. Op http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1364 kun je zien welke organisaties er in april hebben meegedaan. De volgende dag is in november 2013.

Tot ziens!