Wereldwijzer Afrika Dag 2012

Wereldwijzer Afrika Dag 2012
DOOR REIZIGERS, VOOR REIZIGERS!

In 2012 naar Afrika?

Op zaterdag 21 januari kom je in 1 dag alles te weten over rondreizen, gezondheid en vrijwilligerswerk in Afrika! Laat je onderdompelen in Afrikaanse sferen tijdens de Wereldwijzer Afrika Dag 2012.

Op de informatiemarkt kun je je bij diverse organisaties laten informeren over reizen, vrijwilligerswerk en gezondheid in Afrika. Je kunt je zelfs al direct laten vaccineren! Verder kun je struinen over de Afrikaanse markt en presentaties bijwonen over reizen en vrijwilligerswerk in Afrika. Ook worden er op deze dag gratis reisspullen verloot!

Wil je 21 januari ook aanwezig zijn? Meld je dan nu gratis aan via wereldwijzer.nl/afrikadagaanmelden Je hoeft niet lid te zijn van Wereldwijzer om langs te komen. Toegang is gratis!

Wat: Wereldwijzer Afrika Dag 2012

Waar: StayOkay Zeeburg in Amsterdam

Wanneer: zaterdag 21 januari van 10:00 tot 17:00

Voor wie: iedereen die geïnteresseerd is in rondreizen, vakantie, gezondheid en vrijwilligerswerk in Afrika

Schatting bezoekers: 700 - 1.000

Entree: gratis

Lees het volledige topic hier: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=126411

Hallo 3rwin,
Omdat ik het geluk heb op die dag in Gambia te zijn en dus niet kan komen, heb ik jouw tip op mijn Facebook gezet!
Veel succes!
Toos Ruland

Dankjewel Toos!

En geniet er maar lekker van daar :vak02: