Welke shoppingmall in Kuta?

Waar in Kuta kan je het beste shoppen voor kleding? Bijvoorbeeld welke shoppingmall, er zijn er een aantal heb ik begrepen. Mijn vriend en ik nemen niet veel an kleding mee en willen de eerste dagen op zoek gaan naar leuke kleding.
kan je trouwens ook afdingen/ met prijs onderhandelen in een shoppingmall/ winkelketen?

Hartelijk bedankt alvast!

Matahari (Kuta Sq) kan je proberen voor ondergoed. Voor vakantiekleding zou ik niet naar een grote winkel of een shopping mall gaan, beter naar de Pasar Seni (Naast Kuta Sq aan de Tuban kant - 1 minuut lopen). In Matahari en de shopping malls is pingelen ongebruikelijk, op de Pasar Seni moet je wel tawar-menawar.
Succes

Hou ook rekening met je maat: westerse maten zijn niet altijd te krijgen! (Ik ben bv te lang om broeken in Azie te kopen…)

In Kuta heb je een grote Mall , de “nieuwe” Kartika Plaza Mall .Ik denk 3 - 4 jaar oud.
Het is een redelijk grote mall , ongeveer 5minuten lopen van de centrum van Kuta.
Daar kan je bijna alles kopen , de prijzen zijn bijna dezelfde zoals bij de prijzen van grote malls in andere grote indonesische steden .
Kompleet met restaurants , starbuck etc . Je kan aan de achter kant romantisch dineren , moet je s’avonds doen , op zo’n balconetje , kijkend naar de zee. Een aanrader.
Bij de plein heb je verschillende boetikjes en restaurants .Zelfs Mc D en KFC (dacht ik) .