Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In onze webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.
Sinds 2009 maken we er een sport van om zoveel mogelijk lekkere Amerikaanse producten naar Nederland te halen. We importeren alle artikelen zelf en de afgelopen jaren hebben we zo een interessant aanbod kunnen opbouwen. Ons assortiment is de laatste tijd flink gegroeid, maar nog steeds worden er elke week producten toegevoegd.
Wat is jouw favoriete Amerikaanse snack of product? Welke Amerikaanse producten mis je, of waar kun je moeilijk aan komen? Wij halen het graag voor je naar Nederland! Waar kunnen we je blij mee maken?
@Schoentje
Bedankt voor je product suggesties. We gaan de opties bekijken om ook de Cheese Cakes van Sara Lee’s te importeren. Zelfde geldt voor de Blue Cheese Dressing. Heb je een specifiek merk in gedachten?
Wat een geweldige reisfoto’s trouwens. We konden het niet laten even in je reisalbum te spieken. Inspirerend!
Ik zou zo geen merk weten van dressings.
Wat ik ook zo lekker vond zijn die chinees take away producten als general tso chicken en orange chicken, maar dat zal lastiger zijn.
Ik ben wel benieuwd wat jullie zoal importeren en waar dat te krijgen is.
Onze producten komen rechtstreeks uit de VS en we bezorgen gratis. Je betaalt dus geen verzendkosten bij USfoodz. Goedkoper kunnen we de blikjes helaas niet aanbieden.
Er is ook Mountain Dew Regular uit Polen in omloop in Nederland, en die is stukken goedkoper!!
Bij de Xenos heb ik Mountain Dew ook wel gezien, ik meen een euro per blikje. Als ik het spul niet ontzettend goor zou vinden had ik die prijs vast wel zeker geweten
@ Dutchgirl
Echte Mountain Dew kenners weten dat de Poolse variant een stuk minder lekker is. De kwaliteit doet echt onder voor de enige échte Amerikaanse Mountain Dew. De smaak is niet gelijk en daarnaast is de inhoud van een blikje kleiner. We weten alleen niet precies waar je die in Nederland kan kopen… Probeer eens een Toko bij je in de beurt?
Oproepje voor alle lezers van dit topic: Wat is jouw favoriete Amerikaanse Snack of product? Let us know! En welke producten missen jullie nog op onze website? USfoodz, bezorgt al je favoriete producten uit de US bij je thuis! We hadden ondertussen stiekem toch wel meer productsuggesties verwacht via dit forum…
Ritz Crackers hebben we in ons assortiment! De andere drie producten zetten we op het wensenlijstje. Bij voldoende animo bieden we die binnenkort aan in onze webshop.
Altijd gezegd dat ik wonka chocolate bars mis, zitten nu in het assortiment dus
Wat ik nog mis, is chips ahoy!, pepperidge farm cookies & Country Time lemonade powder. En misschien zie ik het over het hoofd, maar waar zijn de Starbucks producten gebleven?