Welk deel van Mexico staat bovenaan jouw lijstje?

Welk deel van Mexico staat bovenaan jouw lijstje voor een volgend bezoek? Veel reizigers willen na een eerste bezoek aan Mexico graag nog eens terug. Was je al eens in Mexico en wil je graag nog eens terug? Welk deel wil je dan graag bezoeken en staat bovenaan je lijstje?

Dit jaar voor het eerst naar Mexico, Yucatan geweest dus ik heb geen vergelijk maar wij willen sowieso nog een keer naar Yucatan terug. Wij vonden het geweldig!

Groetjes,
Marie-José :dag:

Wij hebben Baja California bovenaan ons lijstje staan, omdat we in dat stuk Mexico nog nooit zijn geweest en graag willen zien.

Ik hoop het de komende jaren te bezoeken en er eventueel een paar tripjes op de motor te kunnen maken.

Ik ben reeds 2 maal 2 weken in Yucatán geweest en ben volledig verkocht aan die streek, prachtig gewoon en de mensen zijn er enorm vriendelijk.
D.F. zou ik ook graag eens bezoeken… Over alle andere streken kan ik dus geen oordeel vellen, hopelijk komen er reacties van mensen die al verschillende streken in México bezocht hebben…

Tijdens onze reis door Mexico heb ik veel van het land kunnen zien. Alles was mooi maar de Barranca del Cobre was toch wel uitzonderlijk mooi! Daarom heb ik daarvoor gekozen! Btw mijn favoriete stad in Mexico: Puebla :smiley:

Robert Baja California is ook erg mooi en een aanrader. De zonsondergangen daar zijn zo ongelovelijk mooi!

Barrancas del Cobre is ook mijn favoriet in Mexico. Ik vond het er prachtig en de combinatie met de treinreis geeft het wat extra’s. Van de steden is Campeche toch wel mijn favoriet, wat is dat oude centrum mooi zeg!