net terug van fietsvakantie naar Middellandse Zee via de Alpen, nu alweer aan het brainstormen over volgend jaar. Ben er nog niet uit, maar ben al wel op zoek naar fietsmaatje(s). Ben 20 jaar en flink sportief ingesteld. Liefst zou ik met een sportieve meid van tussen de 18/25 een flink eind fietsen, met natuurlijk een paar uitdagingen (lees: colletjes) erin. Een paar weken met de kampeerspullen en tentje er tussenuit, genieten van de natuur en omgeving en het (échte) goede leven. 's avonds voldaan voor je tentje liggen met boven je een schitterende sterrenhemel. Een groter gezelschap (niet te groot, hooguit met z’n 4-en) is wellicht ook nog een optie.
Belangrijkste is dat het klikt en dat we voor de vakantie samen en/of met anderen al lekker wat kilometers in de benen hebben. Zie je een uitdagende fietsvakantie wel zitten of lijkt het je alleen al leuk om samen eens te trainen nu en in het voorjaar, stuur dan een berichtje. Een reisdoel / route is nog niet uitgestippeld, dus alle mogelijkheden staan nog open.
Je kunt alvast eens op m’n site kijken, www.ceesapon.nl En wees gerust: zo extreem als in zomer 2005 zal ik het niet snel meer maken! owja, ik kom uit de omgeving Apeldoorn… Genoeg mooie gebieden in de buurt om te trainen!
Ik hoor graag van je!
Groeten,
Cees.
email@ceesapon.nl