Weg uit Buenos Aires na 3 jaar - grote verhuisverkoop!

Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief aan het reageren geweest op het forum, maar lees nog wel vaak mee. Sinds 3 jaar woon ik in Buenos Aires en het is nu tijd voor een nieuwe bestemming, met nieuw uitdagingen. Wellicht zijn er mensen op het forum die in BA wonen en geïnteresseerd zijn in Nederlandse boeken en alles dat te maken heeft met meubels en accessoires?

Dit is de link naar de Craigslist post met alle artikelen die in de verkoop zijn: http://buenosaires.es.craigslist.org/gms/3640008748.html

Mocht je meer foto’s willen zien, stuur me dan gerust een mailtje!

Hoi Tessii

misschien is dit meer iets voor de groep che-holandeses en/of de faceboekgroep van NLers in Arg.

sommige dingen lijken me wel aantrekkelijk, maar ik woon in de delta, niet handig om even een paar glazen te komen halen o.i.d

groet en succes ermee,
stef

je was me voor Stef, Tessi daar ben je toch ook lid van? heb je nog meer in de aanbieding?

Dankje Stef & Gallina. Ik ben inderdaad ook lid van de Facebook groepen. Zal alles daar ook snel op posten!

Ik heb nog meer kleine dingetjes voor in huis in de aanbieding en een ‘playera’ fiets.