hej
ik ben farisia, 22 jaar…
ik weet niet waar ik heen ga, maar ben op zoek naar iemand die mee wil
ik heb niet veel geld, wil niet te veel vliegen, zou overal en nergens naartoe willen… liftend, het land zien, werken en op een plek blijven, weg, weg van thuis en weg van alles waar ik last van heb
mijn roer moet om, mijn hart open en zonder al te veel verwachten… ik heb al eerder gereisd, in 2011 een “wereldreis” gemaakt (kan natuurlijk nooit dat je de hele wereld ziet
) en ben sinds afgelopen dinsdag terug van 2 en een halve maand in finland, lapland op een huskyboerderij gewerkt te hebben… vooral zonder al te veel te plannen…
ik ben nergens aan gebonden, hoef niets af te sluiten hier, ben klaar om te gaan… ik hou niet van uitgaan, ik kan moeilijk aarden in deze samenleving, zie alleen maar de spinnenwebben maar zie niet hoe ze te belopen… ik zou willen zoeken naar wat voor mij zin heeft om te doen… en ook hier, ik weet niet hoe
zo dat klinkt allemaal nogal serieus, ben er natuurlijk ook wel serieus over, maar is ook vooral om je te laten weten wat je van me kunt verwachten… en geen zorgen als het klikt is dat natuurlijk ook genoeg humor,zat!
cheers