ik ga aankomend weekend met mijn vriend naar Brugge… Wij kennen elkaar nog niet zolang en omdat we in een zwaar verliefde beginfase zitten ( haha klinkt gek) wil ik graag super romantische dingetjes doen ( knus must do barretje, restaurantje, s avonds misschien n mooie/ serene buitenplek ofzo om samen van de stad te genieten)… We zijn allebei erg van t backpacken en ergens terecht komen waar t relaxed en niet “standaard” is… Dus geen stijf restaurant met rozen op tafel haha…( dan ist leuker om bijv iets hebben met live muziek bijv) Ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk maar misschien begrijpt iemand waar ik naar op zoek ben… Haha… Dus kun je me helpen, graag!
ik zag het minne waterlake op trip advisor, op zich goeie rating… hoe is het daar s avonds om te wandelen… en kan ik er n kleed op het gras gooien om te relaxen?
alvast bedankt allemaal
pgroetjes Sara
Brugge is een mooie stad,maar heel erg toeristisch, jammer dat het er zo vreselijk duur is dat vertaalt zich in hoge prijzen vooral op de grote markt waar je veel moet betalen voor een consumptie.
Aan gezellige eethuisjes en restaurantadresjes geen gebrek,van een lekkere snack tot uitgebreid diner, op een gezellig terras of in een hippe bar!
Op het Walplein heb je keuze uit talrijke restaurantjes waar o.a. het restaurant De Zevende Hemel, Table Folle en het restaurant Salade Folle gevestigd zijn. Heb je na het eten zin in een fris biertje dan kun je altijd een bezoek brengen aan De Halve Maan waar enkele typische Brugse biertjes gebrouwen worden.
Net achter de Grote Markt in Brugge bevindt zich de Eiermarkt. Dit plein staat gekend voor zijn bruine kroegen en enkele populaire danscafés waaronder café ‘Pick’ en feestcafé CathEdraak. Ambiance verzekerd!
Nou het is heel gezellig wandelen aan het minnewater,ook is het een heel romantische plek, mede door de talrijke sierlijke zwanen die er rondzwemmen.
Wat betreft goedkope logement,één van de goedkopere hotels in Brugge is het St Christopher’s Inn Hostel.
Het St Christopher’s Inn ligt in het centrum van Brugge, en biedt gratis wandeltochten, een 24-uursreceptie, en een terras. De Grote Markt kan te voet in slechts 13 minuten bereikt worden kamers heb je in alle prijzen (twee persoonskamers rond de 50 euro) ook hebben ze daar een gemengde slaapzaal waar je kunt overnachten voor zo’n 17 euro.