we willen weg voor eens en voor altijd help ons !! uit europa

hallo mijn naam is roberto 33 jaar mijn vrouw 32 zoon 7 zoon 3 dochter 6
wij wonen in eindhoven we zijn nederland al heel lang beu we willen graag ons geluk ergens anders vinden
we hebben er echt meer dan genoeg van om nog langer hier te blijven we willen zo snel mogelijk weg uit dit land maar das nog niet zo makelijk valt ons wel op we zitten momenteel in een emigratie traject naar noorwegen maar we zij er nog niet zeker van als dit zal lukken we hebben namelijk geen financiele bijdragen om hier weg te komen nu boeit het ons niet zo veel waar we zullen stranden we zouden niets liever willen dan hier weg komen en ons ergen in de wereld vestigen we hoeven niet veel te hebben als we elkaar hebben dak boven ons hoofd werk en eten en wat positive uitkijk hebben op een beter bestaan dan ist al goed voor ons zijn er mensen die tips of info hebben dan hoor ik het graag maakt niet uit waar zolang dat we er maar naar toe kunnen en ons kunnen vestigen
waar o waar kunnen we makelijk heen ons vestigen

Beste,
Ik heb een idee voor u
Hier in casablanca (Marokko) KUNT U TERECHT KOMEN
u kunt ook werken bij belgische of Nederlands bedrijven
u hebt altijd mooi weer zon strand enzo
Dus hier is mijn nummer voor meer info 00212608616819
Ik was toen ook in belgie in antwerpen maar ben zelf teruggekeerd
Als u wilt komen naar Marokko kan ik alles voor u regelen
Mvg

ow das eigenlijk supper .
bedankt voor je reactie zou het mogelijk zijn om via Skype contact met elkaar te maken mijn Skype naam is shadowehv (eindhoven) ik zal u in de loop van de week ook eens proberen te bellen alleen moet ik eerst een nieuwe sim kaart halen waarmee ik voordelig naar het buitenland kan bellen met mijn abenoment is het namelijk vrij prijzig

Ik zou even opletten met Mourghi. Plaatst overal hetzelfde bericht. Totaal geen gerichte antwoorden. Excuses als ik ernaast zit hoor, maar ik vind het nogal wazig.

bedankt voor je reactie ik zal er zeker op letten volgens mij heb mooi uitzicht gehad en volgens mij was het in een van de noorse fjorden

ok bedankt iederen geen problem ik wil mensen helpen maar ok geen problem

je moet iets weten bij ons bedrijf als je iemand brengt krijg je 400euro daarom heb ik dezelfde reactie overal gedaan
om zo veel mensen want hier in casablanca zijn niet veel mensen die nederlands beheersen allemaal frans of engels dus

Ok ik zie telkens je reactie, ook op berichten waar mensen hele andere dingen vragen. Een zakenpartner in Frankrijk of iemand die in toerisme werk zoekt. Lijkt me wat anders dan klantenservice? Dus vandaar. Maar succes!

als u mee niet gelooft kan ik de nummer van directie geven en bel haar en ze gaat u alles uitleggen…

Ik zeg niet dat ik je niet geloof mourghi, alleen dat ik het vreemd vind dat je mensen die ander werk zoeken benadert.
Als jij vraagt naar een goede plek om taart te halen raad ik je ook geen slager aan toch? :wink:

u weet nooit er zijn ook mensen die geinteresserd zijn want marokko is een mooi plek altijd zon niet zo als in europa slecht weer geen zon niks…

Nou… een goede slager is nooit weg! :slight_smile:

Ik ben héél benieuwd hoe het jullie zal vergaan Robertoehv, het zou leuk zijn als je ons op dit forum op de hoogte houdt. Ik denk namelijk dat “We zijn Nederland beu en willen emigreren naar wat voor land ter wereld dan ook, met een wat positive uitkijk hebben op een beter bestaan” niet bepaald de juiste mentaliteit is. Vooral omdat er weinig landen ter wereld zijn waar je zo´n goed bestaan kan hebben als in Nederland. Vaak zien mensen dat pas als ze weg zijn (áls ze al weggaan, want nog veel vaker blijkt het veel geschreeuw en weinig wol). Maar ik hoop oprecht dat ik er helemaal naast zit en jullie een geweldige emigratie tegemoet gaan!

Ja ik ben ook benieuwd naar want wij willen ook weg uit Nederland en misschien naar Suriname

Wij gaan naar Suriname zodra ons huis klaar is en ik met 43 jaren werken dat beetje pensioen kan opvragen. Wat is je vak Robert? Misschien kun je samen met mij een bedrijf opstarten? De taal op school is nog steeds Nederlands… Gemakkelijk voor je kids en ze kunnen studeren in Nederland als dat de toekomst plannen zijn

Hei wat voor bedrijf had je in gedachten?[emoji4]

Hi,

Mijn naam is Jasmijn en ik woon in Uruguay. Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik niet meer terug naar Nederland ben gegaan. Nederland heeft veel voordelen maar is ook best veranderd de laatste tijd. Uruguay heeft uiteraard ook minpunten maar ik ervaar hier de vrijheid die ik in Nederland nooit ervaren heb. Emigreren naar Uruguay is relatief makkelijk. Ook met weinig financiële middelen kun je hier een verblijfsvergunning krijgen.
Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van mijn eigen woning aan de kust. De kosten zijn hier op dit moment nog laag dus vandaar dat dit mogelijk is. Ik ben eigen baas en verdien ook geen vetpot maar hier is er de vrijheid om creatief te zijn.

Een economisch stabiel en veilig land in Zuid-Amerika. Als je mij vraagt is Uruguay op dit moment dé plek om te wonen…

Als je meer vragen hebt of je wilt meer informatie dan vraag je maar raak! Ik heb ook een website www.mijnjas.com voor als je benieuwd bent wat ik hier eigenlijk doe… :wink:

Succes met keuzes maken!!

Groetjes,

Jasmijn