Wat vind je van de reactie van de Amerikanen op de dood van Bin Laden? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Ik ben best wel bang dat er nu een golf van geweld ontstaat. Ik ben ook een beetje bang voor aanslagen in Nederland…Bovendien moet je niet juichen om de dood van iemand. Ze hadden beter hem kunnen oppakken dan neer schieten…
Ik snap het wel, vooral die mensen die iemand verloren zijn bij 9/11… dan zou ik ook een feestje vieren als de dader gevonden is. Maja, terrorisme is er niet mee opgelost denk ik. Juich maar niet te vroeg ben ik bang.
Is hij wel dood?Ik denk (voor mij persoonlijk)dat men deze extremist heeft meegenomen naar de states!
Tenslotte heeft men nog geen foto’s vrijgegeven over de dood van Bin Laden.
Het is natuurlijk te begrijpen dat de Amerikanen uitbundig uit hun dak gaan omdat er zoveel mensen zijn gesneuveld door deze extremist.
Ik denk dan vooral aan de laffe aanslagen 9/11 waar mensen hun dierbaren zijn verloren.
Een klein feestje is enigszins begrijpelijk, zeker voor het leger dat er jaren heeft gevochten. Te uitbundig moet het niet worden, want iemands dood vieren is zeker ongepast. Daarnaast heb ik ook flink wat arrogante berichten gelezen, de meeste in de trant van: “Zie je wel, you don’t f**k with the USA!” Dit gaat mij te ver, wie zijn de Amerikanen om te bepalen hoe de wereld eruit moet zien of hoe de perspectieven werkelijk liggen.