jaja hou k je aan
Oke, gaat lastig worden
Moet morgen achter nieuwe ID aan⦠Ben nu illegaal in NL
Achter de shirtjes aan, bruin worden @ Ruthbeek.
EN ik moet nog het huis versieren(L) !
ik moet
-bruin worden
-bruin worden &
-meer geld verdienen
ohja en bruin worden
Datmoet ik ook ¬.
-Zuipen
-Lekker eten
-TE LUI zijn op het strand
-TE LUI zijn op het balkon
-Achter de meides aan
eh⦠piet dat doe je toch altijd?
Valt wel mee hoor, weet niet met welk punt je altijd bedoeld? Ik heb thuis geen balkon!
hahaha geef je msn is dan
staat in me profiel
pietje jij weet op een of andere manier altijd met wie k ga
Ik ken ook iedereen!
ik merk het
veel stappen
barcelona
stappen lorret
shoppen
catamaran
scooter huren
strand en nog veel meer leuk dingenā¦
lekker uit me dakkie gaan:)
Scooter huren ?!
Slecht, slecht slecht idee !
Ik vind je echt niet aardig overkomen!! wees is wat aardiger⦠xxxjes heb zoveel zin in mijn vakantie en dat begint te veranderen naar jou reacties:(
serieus, je laat je toch niet afschrikken door iemand die winkelwagentje heet� (no offence) maar goed, ik ben vanavond weg, morgenvroeg komen we in blanes aan en ik laat me zeker niet afschrikken door deze aantijgingen⦠beetje reconcitrant⦠het is toch met wie je bent wat het leuk maakt⦠of zien we dat verkeerd. als die mensen scooters willen huren, dan mogen ze dat!
ja je hebt zeker gelijk!! en mijn vriend en ik hadden daar gewoon zin in keer dagje te doen!! veel plezier alvast en ik zie je zaterdag misschien wel!! verblijf in appartemente lotus!! xxxjes;)
het is gewoon ook een slecht idee, je moet vaak je paspoort ofzo afgeven of heel veel borg betalen en heeel vaak geven ze je je geld niet terug en wijzen ze je op een kras die er toch al zat!
ow das wel k*t dan!! nou ja we kijken nog wel!! der zijn zat dingen te doen daar in het zuiden:D
daarom op de banaan bijv.
maar dat vond k eng omdat er kwallen zaten