Wat koop je het meest in Amerika?

Wanneer je in Amerika bent kun je natuurlijk van alles kopen. Wat koop jij het meest naast eten en drinken in Amerika?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Niets speciaals. Ik ben er voor het land.

Toen wij er waren - zowat hartje zomer - kochten we onderweg enorm veel ijs voor in de koelbox! Heb er ook best wel wat schoenen gekocht, maar we waren ook altijd heel nieuwsgierig naar de zoetigheden in de supermarkten, bijvoorbeeld cinnamon donuts, een extra grote zak M&M’s en koeken met een onvoorstelbare laag glazuur erop! Heel leuk allemaal, maar minder wanneer je, eenmaal thuis, op de weegschaal gaat staan… Ach ja, een beetje vakantie mag, niet? : )

Als wij in de USA zijn, ga we ook tussendoor naar de shoppingmalls, even een levi kopen en nike schoenen, daarnaast is het ook altijd leuk om in de Walmart rond te lopen, je kijkt je ogen uit.

1 like

Inderdaad, de shoppingmalls zijn gewoon leuk, een stukje cultuur! Ik herinner me nog goed dat we een Sears binnenstapten in Rapid City, gewoon uit nieuwsgierigheid, niet wetende wat ze eigenlijk verkochten in dat gigantisch gebouw. : )

Benzine (gas), meestal 89, het is al goedkoop maar hij loopt prima op gewoon dus 89.
Laatste trip dit jaar 3 1/2 week en in 18 rijdagen 9700 Km met gemideld 1 op 20 altijd nog z’n 485 liter.

In Amerika altijd wel een of meer keren naar een shoppingmall of outlet center.

Frank

Antiek- en andere rommelwinkels zijn er ook fantastisch. Soms vind je echt grote hallen vol curiosa en andere zaken. De dingen die je er kunt scoren voor een democratische prijs… zalig!

In Amerika maken we altijd even tijd voor een outlett mall!!