Vertel me dan de link maar. Ik heb het nog eens geprobeerd en het is weer niet gelukt.
Is het heel raar als ik zeg dat Mitchelvdw en MichaelVV dezelfde persoon is. Kijk eens in de reacties die je hebt achter gelaten. Klein foutje misschien
Vertel me dan de link maar. Ik heb het nog eens geprobeerd en het is weer niet gelukt.
Is het heel raar als ik zeg dat Mitchelvdw en MichaelVV dezelfde persoon is. Kijk eens in de reacties die je hebt achter gelaten. Klein foutje misschien
Huh dat is zeker raar. Fout van het forum systeem lijkt mij zo.
Wat daphnel zegt is niet waar. Traveltura is wel degelijk het goedkoopst. Heb je al verder gekeken/iets geboekt, of ben je er nog niet uit?
Realiseren jullie wel dat je op een bericht hebt gereageerd dat 3 jaar eerder geplaatst is
Ik kan je het Lancaster Court aanraden. Niks fancy maar wel zeer fatsoenlijk. Het ligt bij Hyde Park en je hebt op minder dan 5 minuten lopen 2 metro stations zitten!
En een tipje is misschien, boek dit hotel rechtstreeks en niet via een reisbureau. Dat hebben wij ook gedaan en wij betaalden per kamer per nacht en niet per persoon per nacht inclusief ontbijt. En de kamers zijn gewoon goed. Ook de badkamer. Vriendelijk personeel. Wij kregen de 2de keer zelfs korting (60 pond ipv 70 pond per kamer per nacht)
Als ik nu op de tarieven pagina kijk kost het je 75 pond per nacht voor een kamer met douche en wc. Dat is omgerekend €88 per kamer per nacht. Dat is dus per nacht maar €44 per persoon. En ik denk dat je bij het reisbureau wel aan de €55 per nacht per persoon zit…
http://www.lancaster-court-hotel.co.uk/index.htm
Als ik weer naar London ga, ga ik zeker terug naar dit hotel. Tjah het is gehorig, maar ja zo zijn hotels in London nou eenmaal…de betaalbare dan LOL
Ben net terug. Zijn in hotel St.Athans in Bloomsbury geweest. 4 nachten voor 215 euro met 2 personen. Enige nadeel geen eigen douche en toilet, maar het is allemaal schoon en verzorgd. Op 5 minuten loopafstand van de metro en in de studentenbuurt, dus eten etc. was allemaal goed te betalen.
The Generator, brrr heb ik alleen maar slechte verhalen over gehoord. Een hotel dat goed gelegen is en een goede verhouding prijs/kwaliteit biedt is het Tavistock Hotel. Leuke buurt (vlakbij British Museum en St. Pancras Station voor wie per Eurostar reist) en redelijk comfortabel.
ik heb alleen maar goede ervaringen gemaakt met hotels in Bloomsbury rond het British Museum. Waar ik altijd graag heb gelogeerd is het Lonsdale Hotel, Bedford Place. Het is vriendelijk en goedkoop en vooral erg rustig!
Hmm dit hotel ken ik niet, maar het klinkt goed Buurt rond British Museum is sowieso erg rustig en prettig.
Ik heb meestal telefonisch gereserveerd en meteen gezegd welk kamernummer ik wilde hebben (maar inmiddels weet ik het nummer niet meer :slapen:). want de kamers aan de tuinkant zijn heel rustig en je hebt helemaal niet het gevoel in een hotel te logeren. Het is al een tijdje geleden dat ik er was dus hoop ik maar dat het zijn charme niet is kwijt geraakt…