Wat Gaan Jullie Drinken?

Vast wel¬¬

ik wil juist chocomelk! :lol:

Chocomelk… logisch tis daar maar 30+ graden :blink:

Waar ik vorig jaar was kon je heel makkelijk aan een soort wiet komen, ze noemden het daar “chocolat” …

Uiteraard ben ik er vanaf gebleven, begin niet aan die troep…
Controle erop was daar eigenlijk niet… Maarja, tis altijd een risico…
Van onze groep van 14 rookt trouwens niemand :rolleyes: B)

Sangria

Canei

Smirnoff ice ice baby :wink:

Raketje B)

Of gewoon doodsimpel: Bier :blink:

I (L) tequilla :wub:

cker tequilla!! of drop shot, ice shot, sangria, bessen, bier, smirnoff, eigenlijk maakt het niet uit… alles is lekke rhaha

das waar :rolleyes:

van tequila ben ik vorig jaar (eerste avond blanes) zoo erg over me nek gegaan, dat drink ik nooit meer!! ik hou t bij bier voortaan en een beetje sangria natuurlijk en lekkere cocktails e.d

zo dan weten jullie dat ook :stuck_out_tongue:

Ja maar als je je grenzen goed kent…dan kan je opzich wel zuipen toch?
Ja nou ik ken me grenzen dus nìet dus haha ik weet best hoe je je gevoeld hebt die avond :blink: :rolleyes:

Originally posted by Wicked1@05-07-2005, 23:26:40
** van tequila ben ik vorig jaar (eerste avond blanes) zoo erg over me nek gegaan, dat drink ik nooit meer!! ik hou t bij bier voortaan en een beetje sangria natuurlijk en lekkere cocktails e.d

zo dan weten jullie dat ook :stuck_out_tongue: **

waarom komt my dat zo bekent voor :rolleyes:

witte zoet koude Wijn ( Canei j’adoreeeeeee … :stuck_out_tongue: )

Sangria

mixjes ( red vodka/redbull, sneeuwwitje enz…)

Originally posted by WinkelWagentje+06-07-2005, 12:41:55–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (WinkelWagentje @ 06-07-2005, 12:41:55)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Wicked1@05-07-2005, 23:26:40
** van tequila ben ik vorig jaar (eerste avond blanes) zoo erg over me nek gegaan, dat drink ik nooit meer!! ik hou t bij bier voortaan en een beetje sangria natuurlijk en lekkere cocktails e.d

waarom komt my dat zo bekent voor :rolleyes: **
[/quote]

hahaha dus ook maar geen tequila voor mij dan :stuck_out_tongue:

dat wordt dus een zware zoektocht naar bavaria :angry:

ik ben dan van limboland… maar bavaria van onze noorder buur provincie is echt goeije!

dus dat wordt wat inslaan voor de eerste dagen en dan snel iets alternatiefs zoeken…

iemand suggesties???

BassiE

APFELKORN!!!

(andere optie is Schrobbelair, of hoe je 't ook schrijft)

*Originally posted by denise-x-+06-07-2005, 22:08:41–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (denise-x- @ 06-07-2005, 22:08:41)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>

[quote]
Originally posted by -WinkelWagentje@06-07-2005, 12:41:55
** <!–QuoteBegin–Wicked1*@05-07-2005, 23:26:40

[/quote]

hahaha dus ook maar geen tequila voor mij dan :stuck_out_tongue: **
[/quote]

je kan t best drinken hoor… je moet alleen geen anderhalve fles in je eentje opdrinken en tussendoor ook nog bier sangria en malibu! achja wat kan k zeggen… ik was nog jong en onervaren :wink:

Originally posted by Markie22@06-07-2005, 21:49:00
** APFELKORN!!!

(andere optie is Schrobbelair, of hoe je 't ook schrijft) **

MEEE EEEENS :smiley:

*Originally posted by Wicked1+06-07-2005, 23:57:20–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Wicked1 @ 06-07-2005, 23:57:20)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>

[quote]
Originally posted by -denise-x-@06-07-2005, 22:08:41
**

[quote]
Originally posted by -WinkelWagentje@06-07-2005, 12:41:55
** <!–QuoteBegin–Wicked1*@05-07-2005, 23:26:40

[/quote]

hahaha dus ook maar geen tequila voor mij dan :stuck_out_tongue: **
[/quote]

je kan t best drinken hoor… je moet alleen geen anderhalve fles in je eentje opdrinken en tussendoor ook nog bier sangria en malibu! achja wat kan k zeggen… ik was nog jong en onervaren :wink: **
[/quote]

Ach, je bent nog steeds jong ^^