Wat Gaan Jullie Drinken?

hehe, t was geen vraag, maar een opmerking :smiley: ik ben dr vorig jaar geweest en heb t daar toen gehaald :stuck_out_tongue: maar t leek idd een vraag

ze hebben t trouwens overal wel, want t is een heel bekend merk, maar in Nederland word t helaas wat minder verkocht omdat we hier grootste concurrent heineken hebben, ook niet verkeerd natuurlijk… maargoed zoals iemand anders al eerder zei, na een paar biertjes proef je t verschil tog amper hehe dusjaa, dan maar gewoon goedkoop ranzig spaans bier kopen om weg te spoelen enzo

GROLSCH rulez… dat is echt megalekker!!! Heineken is slootwater en krijg je koppijn van en budweiser is idd ook heel lekker

weetje wat pas echt stierenpis is? warsteiner :S

Originally posted by chantiejj@28-06-2005, 09:51:33
** weetje wat pas echt stierenpis is? warsteiner :S **

dan heb je het albert heijn huismerk bier nog nooit geproefd :stuck_out_tongue:

Volgens mij als je te veel bier (maakt niet uit welk merk), dan heb je altijd hoofdpijn. :blink:

Originally posted by JurgenG@28-06-2005, 09:33:35
** dan heb je het albert heijn huismerk bier nog nooit geproefd :stuck_out_tongue: **

Haha, Dat WIL ik niet eens meer proeven :stuck_out_tongue:

@ Christel, Vn Grolsch hek het nog nooit gehad :rolleyes:

Ik denk toch wel sangria, lekkerrrr

Originally posted by WinkelWagentje@28-06-2005, 10:23:49
** Haha, Dat WIL ik niet eens meer proeven :stuck_out_tongue:

@ Christel, Vn Grolsch hek het nog nooit gehad :rolleyes: **

Van Grolsch krijg je JUIST hoofdpijn!

Uh, Nou niemand hier krygt daaar koppyn vn dus :stuck_out_tongue:

huismerk bieren zijn altijd ranzig!! ik vind heineken geen slootwater, maar aan de andere kant, ik heb nog nooit slootwater gedronken! als t net heineken is, moet ik dat tog maar es gaan proberen dan :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wicked1@28-06-2005, 15:50:23
** huismerk bieren zijn altijd ranzig!! ik vind heineken geen slootwater, maar aan de andere kant, ik heb nog nooit slootwater gedronken! als t net heineken is, moet ik dat tog maar es gaan proberen dan :stuck_out_tongue: **

dat zou idd wel makkelijk zijn ja… lekker bier, zo uit de sloot geschept :lol:
grolsch vind ik wel een van de mindere bieren

Ik vind Oranjeboom ranzig. Echt vies

Grolsch zeker niet 1 van de mindere :rolleyes: Amstel/Jaeger gaat er bij mij niet echt goed in eigenlijk :wink: Maarja… Bavaria en de goedkope variant Brouwmeester blijven natuurlijk bovenaan de lijst staan B)

Grolsch beste (a)
Dommelsch is ranzig :expressionless:
WHAAAAA, KOPPYN

ik ga gewoon weer voor het spaanse bier SanMiguel :smiley: :smiley:

GROLSCH DE MINDERE… WTF HET LEKKERSTE BIER DAT ER BESTAAN!!! :smiley:

gerstenbrouwsel

Grolsch :smiley:

Bavaria :smiley:
Vraag maar aan Albert West :ph34r: