Wanneer je in Turkije aankomt, ga je waarschijnlijk gelijk door naar de plek waar je gaat overnachten. Wat ga je dan daarna doen?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Wanneer je in Turkije aankomt, ga je waarschijnlijk gelijk door naar de plek waar je gaat overnachten. Wat ga je dan daarna doen?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Koffer uitpakken!..
Ik ben altijd zo’n dwangneuroot op vakantie die alles netjes weglegt… waarbij het na twee dagen alsnog een giga puinbak is doordat ik 's avonds nooit kan kiezen wat ik aan doe…
aansluitend aan de koffers uitruimen direct (wanener het tijdstip het toelaat) het zwembad in/ het restaurant in/ of het hotel en de omgeving verkennen!
jeetje! nu heb ik helemaal zin in vakantie :(…
Hangt er helemaal van af hoe laat ik op mijn kamer toekom ;vorige zaterdag arriveerde ik om 04 u op mijn hotelkamer in Beldibi ;het is nogal natuurlijk dat ik me dan wat opfris ,en mijn bed induik ,en die koffers zijn dan voor s’anderendaags!!!
Heb een heerlijk hotel hier ,maar ik kan alleen maar turks en engels spreken ,want ik denk dat alle klanten hier behalve ik russen zijn ,die natuurlijk geen woord van een andere taal spreken . Maar dat stoort mij niet ,als ik naar china zou gaan zit ik ook tussen de chinezen ,en in Timboektoe tussen de timboektezen (of hoe ze dan ook mogen heten )
Ik moet zeggen dat het personeel mij nogal in de watten legt ,ben precies een vip hier !!!
Bij een “late arrival” gaan we natuurlijk eerst eten, maar anders (of in elk geval na het eten) is mijn eerste actie om de warm-waterkranen even open te zetten. Even doorspoelen voor de veiligheid!
Ik ben een hele slechte slaper ( paar uurtjes per nacht) Vandaar dat mijn grootste bekommernis is bij aankomst in de hotelkamer : Is er individueel licht op het terras 's nachts ?
meestal ga ik de koffers uitpakken
en gaat manlief met dochter alles verkennen
en zwemmen [wat ik ook ga doen als ik klaar ben ]