Hallo reislustige, lieve mensjes,
wie o wie heeft er zin om mee op vakantie te gaan?!?
Ik zal mezelf, om te beginnen, eens in het kort omschrijven:
- Ben 27 jaartjes jong
- Ben een vrouwke
- Woonachtig in het gezellige Noord-Brabant
- Werk binnen de zorg, GGZ (SPH)
- Ben enthousiast, spontaan, open, eerlijk, hou van ouwehoeren, gek doen, feesten, relaxxuhh, cultuur opsnuiven, ben avonturistisch ingesteld, backpacken, low budget reizen, natuur, hou van reizen en nog eens heel veel reizen en sta bijna overal voor open.
Heb al enige reiservaring, Zuid-oost Azie, Afrika en Europa niet te vergeten.
Heb genoeg vrienden om me heen. Helaas hebben deze bijna allen huisje, boompje, beestje. Kortom ze zijn verliefd, verloofd, getrouwd, hebben kids of hebben geen geld of houden niet net zo van reizen als ik.
Aangezien ik dus van reizen houd en dit niet graag alleen doe dacht ik het eens te proberen via deze weg.
Ik heb genoeg wensen, qua reizen, op mijn lijstje staan. Dus kan nog wel even vooruit, genoeg bestemmingen die ik nog aan wil doen!
Ik heb vakantie van vrijdag 29 juli t/m zondag 14 augustus (+/- 2 weken).
Graag zou ik tijdens die periode voor de duur van … 1 of 2 weken, maakt niet uit, weg gaan.
Ik zat zelf te denken in de richting van: Marokko (ben hier al eenmaal geweest), Istanbul/Turkije, Egypte, Jordanie, Israel, of andere suggesties…altijd welkom! Wel even vtv bekijken wat het reisadvies is natuurlijk!
Denk jij, na het lezen van dit bericht … goh ik heb ook zin in een leuke vakantie? Samen met mij en evt. meerdere mensen … schroom niet en laat wat van je horen!
Hopelijk kunnen we in dit korte tijdbestek nog iets leuks organiseren en gaan samen een te gekke vakantie tegemoet.
Groetjes