wandelroutes in Schotland, England en Ierland

In mijn vriendenkring wilt niemand dit doen daarom probeer ik hier iemand te zoeken. Is via de site hillwalk tours.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Hadrians wall path maar er zijn ook andere wandelroutes. Ben man van 32 jaar uit Antwerpen.

Ga met elke stap terug in de tijd via deze 135 km lange Nationale Route, die u leidt naar de door UNESCO beschermde Muur van Hadrianus, ’s werelds best bewaarde Romeinse grens.
Volg 2000 jaar geschiedenis langs het mooie grensland tussen Schotland en Engeland, terwijl u Romeinse torentjes, kastelen & forten verkent.
Volg de Muur vanaf het moderne en drukke stadslandschap van Newcastle Upon Tyne, via de kale, stormachtige hoogtes van Highshields Crags, tot aan de groene, landelijke omgeving van de Eden Valley.
Maak verbinding met het leven van de mannen die dit symbool van Romeins-Britannia bijna 2000 jaar geleden hebben gebouwd en bewaard.

Kies Rustige, Gemiddelde of Uitdagende wandelingen
17 verschillende routes, geschikt voor verschillende wandelniveaus
Terrein: Goed onderhouden paden, ruig op een aantal plekken; sommige met een zachte beklimming tussen Chollerford en Gilsland; af en toe wandelen op asfalt
Start op elk gewenst moment van Apr-Okt
Bewegwijzering: Uitstekend

Ha Aragor,

Je voorstel spreekt me erg aan. Ik houd erg van wandelen in de natuur en heb eerder een wandelvakantie in Cornwall gelopen (deel van het South West Coast-path). Dat vond ik geweldig. Prachtige landschappen en uitzichten en vriendelijke mensen.
Maar ik ben niet een die-hard-hiker, dus niet elke dag de maximale afstand lopen. En mbt tot overnachten zou ik graag van B&B’s of hostels gebruik maken. Dus niet echt een kampeerder. Sluit dit aan bij hoe jij graag vakantie houdt?

Ik ben zelf 34 jaar, ik ben landschapsarchitect en woon in Slagharen, Nederland. En ergens in de maanden juli of augustus wil ik dit jaar vakantie gaan houden.
Hoor graag van je.

Groet,
Maurice

Dag Maurice,

Hartelijk dank voor u reactie, maar spijtig genoeg gaat dit niet meer door dit jaar.
Ik heb al een andere reis geboekt, maar ik hou de reacties wel bij voor volgend jaar
en wie weet he :slight_smile:

Mvg

Oke, veel plezier!