Wandelmaatje madeira gezocht

Hallo,

Mijn naam Cindy, ik ben een sportieve , gezellige Limburgse dame van 54 jaar. Ik ben op zoek naar een gezellig reismaatje om in oktober / november ongeveer 7 of 10 dgn naar madeira te gaan om daar mooie hikes te gaan lopen.

Groetjes,

Cindy

1 like

Hai

Wat leuk! Ik zou ook Madeira willen zien in oktober de herfstvakantie? Ik ben een vrouw van 40 heel sportief

Groet

Jade

1 like

Hallo Jade,

Dankjewel voor je leuke berichtje.
Wanneer is de herfstvakantie precies?
Groetjes,
Cindy

Hallo Cindy,

Ik ben Miranda en ben 59 en sportief. Madeira staat al enige tijd op mijn verlanglijstje. Ik woon in Maastricht en ben ook vaak nabij Thorn.

Hallo Miranda,
Leuk om kennis te maken. Ik heb me nog niet helemaal ingelezen welke hikes precies enz ik zag steeds mooie reels en dacht dat wil ik ook.
Inmiddels had ook Jade een dame van 40 jaar uit Den Haag gereageerd. Ze wilde de herfstvakantie gaan mocht je zin enntijd hebben voel je vrij om aan te sluiten.
Groetjes,
Cindy

Hallo Miranda,
Ik heb net geboekt voor 26 oktober en blijf ongeveer 8 a 10 dgn ( heb nog geen terug ticket geboekt.

Groetjes,
Cindy

Hallo Cindy,

Ik las jouw bericht. Ik heb interesse. Ik zou graag meer willen horen over jouw ideeën en wensen en kijken of het overeenkomt etc.

Gaat de vrouw uit Den Haag mee?

Groet,
Miranda

Hallo Miranda,

Mijn plan is om 10 dgn te blijven.
De eerste dgn blijf ik in Funchal. Dag 3 wil ik graag de PR1 lopen. ( ik kon de eerste dag pas laat aan)
Dag 4 meer naar het Zuiden. Daar zijn de watervallen en ik wil ook gaan paragliden.
En zo ga ik de hoogtepunten af.

Wat zijn jouw plannen?
Ik denk niet dat die vrouw uit Den Haag mee gaat.
Ze wilde de herfstvakantie.

Groetjes,
Cindy