Wandelen 50+ Cyprus begin april 2017

Wie willen eerste week april 2017 wandelen op Cyprus (50+ doelgroep)

Lijkt me wel een uitdaging

Sent from my A0001 using Wereldwijzer mobile app

Ben net nieuw hier, maar ben zeer geinterreseerd om te wandelen. Maar wil graag meer weten over hoe lang met hoeveel. Enz…

Ik stel nog geen eisen en ook geen grenzen maar wacht vooral op enthousiaste reacties. Ik al wel mijn ticket gekocht bij Transavia 1-8 april

een week dus, maar dagwandelingen en vanuit appartement.of langere tocht.en hoe kom je nu verder in kontakt met elkaar, ja ben wel een globetrotter maar niet via internet vandaar

• Updated - - -

Ticket is zo geboekt maar dan wil ik toch wel weten hoe wat waar met wie. Ben ook deze website nog niet gewend qua antwoorden enzo. tja ik wandel liever

je kan bijvoorbeeld met 4 a 6 man gaan en dan appartement delen ofgaan met bagage. Als je alleen ticket hebt heb je nog geen slaapplaats

Airbnb of goedkoop hotel en rond 20 km p.d. als richtlijn? Misschien 6-8 personen? Afhankelijk van reacties kunnen afspraken gemaakt worden.

klinkt wel goed. Heb tickets gekeken transavia. Vliegen niet op 1 april en 8 april wel eerder en later ong 150 euro. das dan ong 10 dagen wil je met iedereen tegelijk of in larnaca afspreken ivm versch vluchten? Hoeveel reacties heb je al. Want laat boeken wordt weer duurder. Ik vraag me alleen af zijn deze berichten nu voor iedereen zichtbaar?

ps even een vraag. Deze website is erg moeilijk. Kan nergens meer profiel aanpassen of fotootje erbij. En dan al die verschillende vakjes ed. en ik ben echt geen nitwit hoor. Iemand nog een tip hiervoor. Weet jij het wim?

Ik heb het gevonden klik gewoon op je lege plaatje
maar dan kan je nog geen foto uploaden.

Mijn vlucht gaat naar Paphos

De invulling tussen 1 en 8 april is nog geheel open. Ik zag wel dat Cyprus wandelend moeilijk te ontdekken is. Stukken met de bus, veel improviseren en naast Phapos misschien ook Larnaca en omgeving bezoeken. Op dit moment nog geen reacties ontvangen van andere mensen. Is zandgazel trouwens mannelijk of vrouwelijk?

Het is eigenlijk een gazelle, hahaha maar dat klinkt als een zandfiets, ik ben een 56 jarige vrouw. En ik wil echt graag een wandelvakantie. ik heb echt veel alleen gereisd maar het aansluiten bij gelijkgestemden als je iets ouder wordt gaat wat moeilijker omdat de gemiddelde vakantieganger op het strand wil zitten.
ik ben nog erg fit en vandaar nu bewust op zoek naar actieve reiziger. Ik heb nog geen ticket hoor. Maar ik ging uit van lanarca, en je kan ook naar turkse gedeelte? maar dan zal je visa nodig hebben denk ik. Ik heb op sites gekeken maar zie veel wandelroutes. Ook hele lange. Maar ja die zullen niet in de stad beginnen. Er is ook een waterval midden ergens, zal zeker pad langs gaan. Je zou een auto kunnen huren voor een week, of taxi om de route te bereiken, hangt van je uitvalsbasis af.
verder geen reactie, bv van indo 2000

in welk deel van nederland woon jij. Want lijkt me dat je mocht het plan zich ontvouwen misschien een keertje moeten ontmoeten. Maar das van latere zorg.
ik woon in west frslnd.

nu weer error code message to short medunkt het is bijna A viertje

Als er meer reacties volgen dan moeten we inderdaad iets gaan afspreken begin 2017. Voor het uitwisselen van informatie kunnen we dan beter privé mail gebruiken (wim_wildeboer@hotmail.com)

Hallo, dank je, ik stuur van de week een e mail. Dan zie je gelijk mijn e mail adres, oke, en dan kunnen we normaal mailen,
Tot die tijd maar even wachten op reacties, ben benieuwd. Groet,

Beste wim, ondertussen al 14 jan, heb je al meer aanmeldingen voor cyprus gekregen? Of is het stil onder de zon.
ALs mijn knie het toelaat zou ik nog steeds graag heengaan. Maar heb een slijmbeurs in de heup ontstoken, zo ben ik wel even 2 maandjes zoet mee. Ben wel hard aan het oefenen gaat al beter dan maand terug maar zit op niveau van 1 km lopen. tja zo loop je er 20, en zo heb je een lopersknie. En loop je ff niks meer.

Sent from my GT-P5100 using Wereldwijzer mobile app

Beste Wim, we zijn nu 1,5 maand verder, Mijn knie doet het weer goed, flink trainen en andere schoenen, De kistjes waren toch wel behoorlijk versleten, Ga je nog naar Cyprus,? En heb je nog andere aanmeldingen gekregen. Heb nog steeds interesse.

Sent from my GT-P5100 using Wereldwijzer mobile app