Volgende zomer wil ik samen met een vriendin naar Wales toe. Maar wat zijn de leuke plekken en is het een beetje te bereizen zonder eigen auto? (Tsja studenten he).
Ook zitten we met het budget en zoeken dus leuke, niet te dure B&B. Wat ons eigenlijk ook veel leuker lijkt als hotels.
Volgende zomer wil ik samen met een vriendin naar Wales toe. Maar wat zijn de leuke plekken en is het een beetje te bereizen zonder eigen auto? (Tsja studenten he).
Ook zitten we met het budget en zoeken dus leuke, niet te dure B&B. Wat ons eigenlijk ook veel leuker lijkt als hotels.
Groetjes
Kaela
[/quote]
HOi Kaela,
Wales is erg mooi. Ik ben er in de zomer van 2006 met een vriendin voor 5 weken geweest. Wij zijn voornamelijk in Noord Wales geweest, en volgens de inwoners was dit ook het mooiste gedeelte. Het is net wat bergachtiger, wat robuster, met grote meren, en het zuiden wat meer heuvelachtiger.
Het is wel wennen natuurlijk om links te rijden, maar het went wel snel. Erg de moeitje waard, heel mooi.
Het is zeker niet goedkoop. De brandstof is daar de helft duurder, en ook de boodschappen zijn aardig kostbaar. Als je wat goedkoper wilt slapen kun je er beter voor kiezen om op een camping te slapen. Je hebt er best veel campings met sta-caravens die je kunt huren. Veel plezier.