Waarvan neem je de mooiste foto's in Frankrijk?

Wat is in Frankrijk het meeste de moeite waard om foto’s van te nemen?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je mening toe!

Ik heb gekozen voor de gebouwen, die zijn in Frankrijk werkelijk schitterend, soms goed onderhouden, soms wat minder. Maar ze blijven mooi.

Ik ben vorig jaar in 2½ maand van Givet naar Moissac gelopen Via Reims, Vezelay, Le Puy en Velay wat een schitterend land, Prachtige natuur, Prachtige mensen, Prachtige gebouwen geen dag het zelfde!! En lopend beleef je het letterlijk tot in je tenen…! :dag:

Gebouwen! En dan het liefst zo verlaten en vervallen mogelijk, prachtig!

http://mizzelonthemove.files.wordpress.com/2012/06/urbex-salon.jpg?w=1200&h=

Vergezichten zoals deze b.v. in de Ardeche

Ik vind het erg mooi om foto’s te maken van de gebouwen, steden en landschappen in Frankrijk, maar de meeste foto’s die ik daar gemaakt heb zijn van de onderwaterwereld: zo’n 25.000 foto’s in de afgelopen paar jaar. Onder water is er daar toch veel meer te zien dan je in eerste instantie zou denken. Ruim een jaar geleden heb ik een boek uitgebracht over het leven in de Middellandse Zee, en alle foto’s uit het boek zijn in Frankrijk gemaakt. Je kunt een kijkje nemen naar een fotoselectie op www.ecritures.nu/middellandsezee.

Zie hierbij een voorbeeld van een verrassend kleurige ontmoeting in de Middellandse Zee.

Royan van Velse