Ik heb een oproep geplaatst voor reisgenoot gezocht, nu heeft iemand erop gereageert die volgens mij voor andere doeleinden reageert.
Hij stelt hele rare persoonlijke vragen en vraagt helemaal niks over reizen, terwijl het daarover ging.
Zijn naam is: Kris Groen, hij zegt dat hij 29 jaar is en uit Rotterdam komt. Ook zegt hij dat hij inspecteur is op luchtvaardmaatschapijen in de Benelux.
Zijn e-mail heb ik evt. ook.
Ik hoop dat jullie waakzaam zijn want ik weet niet wat deze man van plan is en ik wil niet dat er iemand iets overkomt.
Nu je het zegt, ik kon op mijn topics geen reactie van hem vinden, hij heeft prive gereageerd en naar mijn e-mail. Het stomme is dat ik mijn mailbox leeg had gemaakt en daarna achter kwam wat voor’n type het is.
Ik weet dus niet meer onder welke naam hij gaat maar volgens mij gewoon Kris en dan een getal erachter.
Ik hamer er vaak op dat mensen niet zomaar hun emailadres op het forum zouden moeten publiceren (velen klagen ineens achteraf dat het op Google staat), maar dat is dwijlen met de kraan open.
Mocht je de naam nog tegenkomen (er zijn tientallen leden die kris# heten), dan kun je ons inderdaad hiervan op de hoogte brengen. We kunnen namelijk enkel tegen gebruikers optreden.
Ja dat is ook zo, normaal zet ik niet zomaar mijn mail adres overal neer.
Ik heb trouwens niks meer van Kris vernomen. Ik had ook duidelijk gezegd dat hij me niet meer moet mailen.