Waarmee vlieg jij het liefst naar Mexico?

Er zijn talloze vliegtuigmaatschappijen die naar Mexico vliegen en er zijn talloze aanbieders van vliegtickets. Ben jij een reiziger die enkel een strandpakket boekt en het niet uitmaakt waarmee de vlucht is geregeld, of zoek jij alles uit en ga je voor je favoriet of de goedkoopste? Wereldwijzer wil graag weten waarmee jij het liefst naar Mexico vliegt?

Licht je keuze a.u.b. toe in dit topic.

Ik ga voor andere, want wij starten telkens in een ander deel van Mexico. Hierdoor moet je eerst een maatschappij vinden die op je startplek vliegt. Vaak zijn het in ons geval Amerikaanse maatschappijen, maar ook met KLM en Martinair zijn we al naar Mexico gevlogen. De prijs is natuurlijk ook niet onbelangrijk.

Ik heb gekozen voor Martinair maar de belangstelling voor Martinair wordt steeds minder. Eerst konden wij 2 x 32 KG mee nemen aan bagage, vervolgens werd dit 2 x 23 KG en nu is het nog maar 1 x 23 KG. De hoeveelheid bagage was voor ons altijd de doorslag om iets meer te betalen en met martinair te vliegen maar dat is nu radicaal aan het veranderen het enigste waarom ik toch nog steeds voor Martinair heb gekozen is dat zij rechtstreeks van Amsterdam naar Cancun vliegen en in beide landen is het voor ons dan nog maar een half uurtje met de auto.