Hallo ik ben noor en nieuw hier, helaas weet ik niet veel van bulgarije af.Wij willen volgend jaar zomer naar bulgarije toe met de caravan, en zijn op zoek naar een camping , niet aan het strand maar in de bergen of heuvels waar meren en rivieren zijn.Wie kunt ons meer informatie geven?Vast bedankt groetjes.
Hallo,
Beetje laat misschien, maar Qua bergen moet je echt in Pirin zijn. daar kun je ook huttochten maken. Pirin is nog niet zo “ontdekt” en heeft erg mooie ruige bergen.
maar als je met de caravan bent, kun je het best naar de Rhodopen. Daar heb je bv meer van Batak. in die omgeving, prachtig mooi vertoeven. Door heel de Rhodopen is het mooi. Het zijn net geen bergen, maar hoge heuvels, groen en met meren.
Hoop dat jullie dit optijd lezen.
Veel plezier,
Groeten van Nienke
Het Rilagebergte is ook fantastisch! Er zijn vele meren, goed aangeduide wandelpaden, gezellige berghutten…
P.S. Als je nog goedkope vliegtickets zoekt, wij hebben nog goedkope tickets van 18 tot 30 juli vanuit Brussel-Charleroi naar Sofia
Camping Zodiac is een fijne camping (vlakbij een riviertje met goede accomodatie, douches, toiletten, eetgelegenheid…). Maar het ligt wel vlakbij het toeristische Rilaklooster (vind ik persoonlijk een nadeel). In het rilagebergte kun je wel héél mooie trektochten maken. Er zijn superveel mooie meren, bergen, hutten… Wij trokken van Velingrad - via Jundola, Belmeken, Granchar, ribni ezera naar het rilaklooster. Allemaal zeer mooie dagtochten. Daarna trokken we langs de 7 meren naar Pionerska en van Pionerska naar één van de hoogste toppen van het rilagebergte !
Groetjes
Veerle
Hoi goede avond check facebook en inderdaad camping zodiac is een plek van alles voorzien…een goede uitvalshoek mischien?
Kijk eens rond en vraag eens in het engels of bulgaars ![]()
http://www.facebook.com/home.php?#!/BULGARIA.book?ref=nf
of
succes verders groetjes :dag:
Susanne Wildeman
www.bulgariandreamhouses.nl